dumme hue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. november 2009

Milka

på mette's (anna-jonas) opfordring kommer her lidt mere bøtter, hvis der er nogen der har lyst til at se det er fra i morges hvor vi er ude at trille og luca opdager at hun har hue på

http://www.youtube.com/watch?v=SEkmRAa9OxE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

MORJESPERSEN

Hvor er de bare dejlige dine piger, sider her og smiler.. glæder mig til mine piger begynder at opdage lidt mere end de gør

Anmeld

15. november 2009

oo

hoho! på 1:47 har de ligesom et øjeblik hvor de kigger på hinanden og det ligner at Lilja siger "altså, hvad fa'en har du gang i?"  de er så søde, det er så sødt at Luca vil alt muligt og Lilja har det helt fint med at sidde og observere. måske er det strengt, men jeg håber lidt Lilja altid vil have så fantastisk hattehår!

Anmeld

15. november 2009

msax

Hvor er de kære.

Kan specilet godt lide den måde lilja kigger på luca da hun har fået huen af - HOV, nu ser du jo helt anderledes ud end ligefør.

Anmeld

15. november 2009

anna-jonas

Love it..........more, more, more...........

Hende Luca-pigen, hun er dælme dygtig i.f.t hendes alder, det ved du godt ikke??? ALtså rent motorisk, mener jeg. Lilja er bare stille og eftertænksom................det er jo et match made in heaven.

Anmeld

15. november 2009

Barbamama

de er bare DEJLIGE!!!

Anmeld

15. november 2009

Milka

jeg håber ikke det ser ud som om luca får al opmærksomheden, for det gør hun ikke! hun har det bare med at stjæle billedet ved at rode sig ud i nogen tossede situationer. lilja bruger rigtig meget tid på at kigge på – og grine af – sin søster. de har et helt utroligt samspil, de to  men jeg stoppede med at optage for tidligt, for lige da jeg havde slukket gik bille helt amok med sin hue. hun kan eddermame larme, den lille tøs, er slet ikke så indadvendt som man ummidelbart tror!

Anmeld

15. november 2009

Ida.

hvor er det fantastisk - de er bare SÅ kære. Ligner lidt at Luca tænker "Hey, du har stadig hue på", lige da hun har fået sin hue af

Selvom det må være vildt hårdt at have tvillinger, så må det da også bare være fantastisk at se dem sammen

Skønne, kønne bøtter på tur - med eller uden hue

Anmeld

15. november 2009

Vingummien

Er hel vild med lilja, sidder bare der super sød og lader søster styre showet hehe. Hun skal ikke rode sig ud i noget

er utroligt hvor meget man ligger mræke til forskellen på 2 børn når de er tvillinger, så ser man tydeligt hvor forskelligt børn kan udvikle sig

Anmeld

15. november 2009

Jules

Hvor er de bare skønne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.