shaun the sheep

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2009

Tynen

WOOOOW!!!!

Pisse godt gået, Susan!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Helle30

Eiiii Susan. Hvor er den bare flot. Det er bare en super effekt med den dér indhegning omkring. Ihhh mand, nu får jeg helt lyst til at lave kage (dekoration). Men jeg har ikke lige nogen lejlighed.

Den er simpelthen så sej.

Jeg har lige et sp. Hvordan har du lavet roserne så? uden udstikkere? Jeg har rosenbladsudstikkerne - både blomsterblade og blade (de grønne) men jeg er ikke imponeret over blomstteknikken. Jeg har haft bedre resultater med en strimmel fondant med flosset overkant, som jeg så har viklet rundt med lidt støtte i spiselig lim. Og igen: Den er for sej, den kage.

Anmeld

15. november 2009

Vingummien

Kan man godt sige  en kage ser sød ud

Menn jeg syntes i hvert fald den er flot og sød

Anmeld

15. november 2009

Susan1978

Helle30 skriver:

Eiiii Susan. Hvor er den bare flot. Det er bare en super effekt med den dér indhegning omkring. Ihhh mand, nu får jeg helt lyst til at lave kage (dekoration). Men jeg har ikke lige nogen lejlighed.

Den er simpelthen så sej.

Jeg har lige et sp. Hvordan har du lavet roserne så? uden udstikkere? Jeg har rosenbladsudstikkerne - både blomsterblade og blade (de grønne) men jeg er ikke imponeret over blomstteknikken. Jeg har haft bedre resultater med en strimmel fondant med flosset overkant, som jeg så har viklet rundt med lidt støtte i spiselig lim. Og igen: Den er for sej, den kage.

Helle, roserne er faktisk ikke så svære at lave..

jeg lavede jo de der roser på den sidste kage jeg lavede og der fandt jeg dette klip på youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=CBWYlklg6AU

også har jeg bare lavet dem endnu mindre..

Anmeld

15. november 2009

Ranarupta

Den er bare flot!! 

Den er så flot, at man kæreste ikke tror på, at du selv har lavet den! 

Anmeld

15. november 2009

Ranarupta

Jeg kom lige til at tænke på, hvad du bruger som overflade og pynt?

(Har prøvet at lave en med smeltede marshmallows, meget lidt vand og flormelis...)

Anmeld

16. november 2009

Susan1978

Ranarupta skriver:

Jeg kom lige til at tænke på, hvad du bruger som overflade og pynt?

(Har prøvet at lave en med smeltede marshmallows, meget lidt vand og flormelis...)

Det er færdig købt fondant - WILTON hedder det.

Jeg har også prøvet at lave med MMF, men jeg synes bare det der fondant fra Wilton er så lækkert at arbejde med. hverken for tørt, for klistret eller for blødt, men nøjagtig lige som modellervoks.

Anmeld

16. november 2009

Ranarupta

Susan1978 skriver:

Det er færdig købt fondant - WILTON hedder det.

Jeg har også prøvet at lave med MMF, men jeg synes bare det der fondant fra Wilton er så lækkert at arbejde med. hverken for tørt, for klistret eller for blødt, men nøjagtig lige som modellervoks.

Ok, det må jeg lige prøve at finde, for det er godt nok klistret med marshmallows... 

Farver man selv fondanten?

Anmeld

16. november 2009

Kaufie

Hvor er den fin Susan - og dyrene er lige i øjet!

Stort 5-tal af maaj.

Anmeld

16. november 2009

Susan1978

Ranarupta skriver:

Ok, det må jeg lige prøve at finde, for det er godt nok klistret med marshmallows... 

Farver man selv fondanten?

ja selve fondanten er bare hvid, så man skal selv farve den, med det der hedder pastafarve.

Det jeg har købt er fra specialkøbmanden, da vi var på kagekursus derinde. Jeg ville ha købt noget derinde sidste uge, men de havde udsolgt, det ville komme i løbet af denne uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.