gravid efter abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.032 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. november 2009

victorsmor

jeg havde en udskrabning i torsdags fordi fosteret var gået til.

jeg vil høre om hvor hurtig andre er blevet gravide som har prøvet det samme.

jeg pletbløder kun lidt så når jeg ikke bløder mere så prøver vi igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Kaufie

Jeg har ikke prøvet det, så kan egentlig ikke svare på dit spørgsmål.

Jeg venter stadig på mens efter min udskrabning d. 21/10 - den må være lige om hjørnet.

Men det jeg vil sige var, at vi blev anbeaflet at vente med at prøve at blive gravide igen til efter min første normale mens. Dels fordi vi skulle bruge kondom for at undgå infektion efter udskrabningen - dels fordi kroppen så er "nulstillet" og man nemmere kan regne termin etc.

Det lyder ikke til du har fået samme information?

Anmeld

15. november 2009

M.O.A.R.

Er ked af at høre du har mistet

Jeg har prøvet spontan abort, mistede da jeg ikke var særlig langt henne 6 uger mener jeg det var. Mistede den 3 maj.

Er nu gravid igen, blev gravid omkring starten af august, så små tre mdr efter var jeg heldig igen.
&  for alt går som det skal.

for du snart bliver gravid igen og får ønskebarnet

Malene 17+4

Anmeld

15. november 2009

katjabt

jeg fik en udskrabning i uge 13 da fosteret ikke havde udviklet sig siden uge 8.

jeg blev først gravid igen et år efter..

Anmeld

15. november 2009

Sofia24

først og fremmest er det trist at høre I har mistet...

Jeg fik en udskrabning d. 12 august og fik at vide jeg skulle have mindst en menstruation inden vi begyndte at prøve igen.

Vi har nu prøvet i 2 cyklusser uden held, men håber snart vi er i lykkelige omstændigheder igen.

Også pøj pøj til jer!

Kram Sofia

Anmeld

15. november 2009

Stine85

Jeg fik også en udskrabning, da jeg var ca 10 uger henne - fordi fosteret var gået til i omkring uge 7 -

Men jeg var så heldig at blive gravid igen efter 3 måneder

Anmeld

15. november 2009

frk andreasen

jeg har desværre også prøvet det,

fik en i 12 uge den var gået til i 7 uge. D (19 april 09) 

jeg blev gravid 2 mdr efter udskrabningen. dvs at vi brugte noget i de to cyklus som sygehuset anbefalede, men efter sidste mens droppede vi det og jeg blev gravid ved 1 forsøg. nu er jeg 22+0 henne og venter en dejlig  lille dreng i slutningen af marts,

tanja.

Anmeld

15. november 2009

Ansemusen

Jeg har heller ikke prøvet det, men det gør mig ondt på jeres vegne! Man kan prøve igen efter man har fået én menstruation. Grunden til at man helst skal have en mens, er at så blive slimhinden skiftet ud og det giver det bedste grundlag for en ny vellykket graviditet!

Rigtig meget held og lykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.