menstruasan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.919 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. november 2009

Jordbærpigen

Er der nogen af jer der har taget disse piller for at fremme graviditet? Og virkede det? Evt. bivirkninger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Kruse90

hej

Har aldrig taget dem,
Men er selv nysgerrig angående de piller.
Har spurgt Lisbeth ( eksperten ) der er det der hedder ,,Kanonkuren'' og hun syntes hun det var en positiv idé.

har lige lagt mit spørsgmål ind og lisbeths svar
Og der er også hvad man skal indtage i kanonkuren.

Hej Lisbeth

Jeg har lige et spørgsmål.
Jeg har hørt om den såkaldte ,,kanonkur'' Er det noget du vil anbefale?
Eller er det vulapyk

Sætter det lige ind.

kender ikke noget til kuren, men her er lidt om den...

Der er tale om en kur for barnløse par, og der er en kur beregnet for kvinden og en for manden. Det anføres som en fordel, hvis begge tager den samtidig. Der er tilsyneladende flere opskrifter, men med nogenlunde det samme indhold.

Kvinden skal tage:
Menstruasan dråber, 15 dråber tre gange daglig for at normalisere hormonproduktionen.
Menstruasan indeholder flere urter, der har indflydelse på kønshormonerne, blandt andet sølvlys, i homøopatiske mængder.

Royalforce, 1 kapsel daglig. Det er gelée royale - bidronningefoder, som også skal kunne normalisere hormonbalancen og give stærkere æg.

Kelpasan +. 1-2 tabl. dgl. Indeholder alle nødvendige sporstoffer, bl. jod, fra friske alger fra Stillehavet.

Biortomin 1-2 tabletter dagligt. Vitamin- og mineraltilskud. Indeholder bl.a. selen.

Ovarium D6. 2 tabl. 3 gange dagligt. Et homøopatisk ekstrakt af æggestokke.

Twinlab E-400. E-vitamin i middelstor dosis.

Folinsyre 400 mikrogram. B-9 vitamin, som det anbefales alle at tage før og under graviditet.

Der er efter min vurdering sund fornuft og erfaring bag denne opskrift.

Mandens kur:

Royalforce for at få mere levedygtig sæd.
Kelpasan.
Biortomin.
E-vitamin.

Selen og zink for at styrke sæddannelsen og sædcellernes bevægelighed.

Q10, 60 mg dagligt. For at styrke sædcellernes bevægelighed.

Også mandens kur er der god fornuft i.

Det oplyses, at hvis kuren ikke hjælper efter et halvt år. så kan man lige så godt stoppe,
da den så formentlig ikke vil hjælpe.

Som jeg ser det, går kuren ud på at sikre, at både manden og kvinden har alle de vigtige stoffer, der er af betydning for frugtbarheden, til rådighed i kroppen. Det er klart, at en så vigtig proces som befrugtningen kræver, at hele systemet fungerer ordentligt, især hvis der er andre forhold, der hæmmer befrugtningen, som fx alder, psykisk stress og kemisk belastning.

Forfatter:
Læge Carsten Vagn-Hansen

andet:

Ovarium d-6 3 tbl dagligt
Melbrosia 3 kaps dagligt
Stærk E - vit 1 kaps dagligt

Dette fra mensturationens første dag og så sexe fra 10. dag efter mensturationens første dag og hver anden dag.

personen tog det 1 mdr og blev så gravid...

Det er den jeg har hørt om.

Vil gerne vide om der er en chance for at det virker.

Knus Trunte ( prøvet at blive gravid siden april 09 )
Køb melbrosia og ovarium d-6 - på helseriet.dk - er billigst

Kære trunte!

Jeg har hørt om kuren, og umiddelbart virker det reelt nok , for at supplere med optimal vitamin, mineral og homeopatisk hjælp til homonerne.

Derer jo ingen garantier, alligevel er det sikkert en støtte at hjælpe kroppen bedst muligt.

at blive gravid er ikke altid let, for derer så mange faktorer der spiller ind, også selvom alt tilsyneladende er i orden og det kan let gå hen og blive et psykisk pres og en skuffelse hver måned når det ikke lykkes.

Held og lykke med projektet og hav

tillid til at du bliver gravid.

varme hilsner

Lisbeth Jess

Anmeld

16. november 2009

Mimic

menstruasan tager jeg mod mens smerter, har aldrig hørt om at de skulle kunne fremme graviditet...

men mod mens smerter er de yderst effektive

Linda

Anmeld

16. november 2009

Jordbærpigen

Linda skriver:

menstruasan tager jeg mod mens smerter, har aldrig hørt om at de skulle kunne fremme graviditet...

men mod mens smerter er de yderst effektive

Linda

Mod mens smerter.. hmm.. interessant

Her er hvad der står om menstruasan i forhold til graviditet:

Homøopatisk produkt som kan være gavnligt for at normalisere homonproduktionen. Men indeholder flere urter, der har indflydelse på kønshormonerne b.la. sølvlys i homøopatiske mængder. Et godt udgangspunkt hvis man ønsker graviditet.

Anmeld

16. november 2009

Mimic

dejligt at vide egentligt... måske det er derfor at min mens altid har været så præcis??

ved det ikke, men nu hvor vi arbejder på nummer to er det da god info at have i baglommen

Linda

Anmeld

16. november 2009

Jordbærpigen

Linda skriver:

dejligt at vide egentligt... måske det er derfor at min mens altid har været så præcis??

ved det ikke, men nu hvor vi arbejder på nummer to er det da god info at have i baglommen

Linda

Ja det kan være - nok også derfor jeg overvejer at begynde på dem, så min måske kan blive regelmæssig, så der kan ske noget

Anmeld

16. november 2009

Jordbærpigen

Hej Kruse1..

Mht. Kanonkuren, så synes jeg det er ret mange piller man skal tage om dagen.. men det lyder da spændende, men måske jeg bare vil prøve med Menstruasan til at starte med.. Ellers bliver det en dyr fornøjelse i piller

Anmeld

16. november 2009

Kruse90

Jane25 skriver:

Hej Kruse1..

Mht. Kanonkuren, så synes jeg det er ret mange piller man skal tage om dagen.. men det lyder da spændende, men måske jeg bare vil prøve med Menstruasan til at starte med.. Ellers bliver det en dyr fornøjelse i piller

ja har du ret i
tror måske også jeg vil prøve med dem
men er det ikke nogle dråber
kan også være de hjælper på mens smerterne så

dejligt at vide.
Skønt med noget hjælp til lidt af det hele

Anmeld

16. november 2009

Jordbærpigen

Kruse1 skriver:

ja har du ret i
tror måske også jeg vil prøve med dem
men er det ikke nogle dråber
kan også være de hjælper på mens smerterne så

dejligt at vide.
Skønt med noget hjælp til lidt af det hele

Umiddelbart kan jeg kun finde dem som piller - har desuden lige siddet og læst lidt om kuren på nettet, og der er delte meninger om den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.