Har du prøvet det? afstemning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du prøvet og indbilde dig du var gravid? Hvor mange gange har du prøvet det?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.214 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Stem løs piger, Har i Prøvet og bilde jer selv ind at i var gravide, uden og være det, mens i prøvede og få en bebe?

Hvor mange gange?

Fik du symptomer og hvilke?

Hvor lang tid gik du over tid pga indbildning?

Stem piger og svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Dictes mor

Det har jeg prøvet hver eneste måned i de 3½ år vi prøvede inden det lykkedes. Jeg var sikker på, at den var der hver måned, så det har jeg prøvet mange gange. Jeg fik ømme bryster, blev træt og kunne bilde mig selv ind, at jeg havde lyst til forskellige slags mærkelig mad, selvom jeg slet ikke var gravid. Jeg tror, at det er meget almindeligt.

Anmeld

15. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Majastina skriver:

Det har jeg prøvet hver eneste måned i de 3½ år vi prøvede inden det lykkedes. Jeg var sikker på, at den var der hver måned, så det har jeg prøvet mange gange. Jeg fik ømme bryster, blev træt og kunne bilde mig selv ind, at jeg havde lyst til forskellige slags mærkelig mad, selvom jeg slet ikke var gravid. Jeg tror, at det er meget almindeligt.

troede du også det bare var indbilning den dag du så blev gravid?

Anmeld

15. november 2009

LotteGabriella

MaleneS skriver:

Stem løs piger, Har i Prøvet og bilde jer selv ind at i var gravide, uden og være det, mens i prøvede og få en bebe?

Hvor mange gange?

Fik du symptomer og hvilke?

Hvor lang tid gik du over tid pga indbildning?

Stem piger og svar

Nej det har jeg godt nok aldrig prøvet

Anmeld

15. november 2009

Dictes mor

MaleneS skriver:

troede du også det bare var indbilning den dag du så blev gravid?

Ja det troede jeg, eller jeg turde ikke håbe.

Anmeld

15. november 2009

BinaMor

næsten hver måned

jeg har både kvalme, hovedpine og ligamentsmerter

Anmeld

15. november 2009

frk andreasen

nej aldrig

knus tanja 22+0

Anmeld

15. november 2009

oo

jo det har jeg skam prøvet og jeg er også gået op til en uge over fordi jeg har gejlet mig selv sådan op. i behandling er det svært at vide hvilket ben man skal stå på, fordi man får så mange graviditetssymptomer af ægløsningssprøjten, så nu er jeg helt holdt op med at tro at det kan være graviditet når jeg får ømme brystvorter, kvalme, svimmelhed, spændt maveskind osv osv.

Anmeld

15. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Jeg har selv været oppe på 53 dage i en cyklus hvor jeg troede jeg var gravid, havde også en masse symptomer..

Anmeld

15. november 2009

M.O.A.R.

1 gang og gik tre uger oover tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.