Nu er det mig til at prale lidt her. Emil tog det første skridt i dag uden hjælp, og så mega sjovt ud 
Vi sad på gulvet og legede, og han har fået en eller anden ide med at vi skal følge ham ud i gangen hele tiden, tror det er fordi at han ligesom øver i at gå så det vil han bare. Han tager så min hånd og å vidste jeg jo godt hvad han ville og siger så nej, er mega træt og har jo svært ved at kome op fra gulvet pga mine ben og han hiver i min hånd og jeg siger så at han lige skal vente da jeg skal op at stå først, men nej det har Emil da ikke tålmodighed til så han skælder ud
går så selv langs vores sofa bord og uden at han tænker over det tror jeg, så træder han selv et skridt efter bordet uden at holde ved, han stopper op, står helt stiv som om han tænker "pis, hvis jeg tager et skridt mere så vælter jeg og sætter jeg mig så gør det ondt i numsen" han vurderede virkelig situationene før det endte med han satte armene i gulvet og så vendte han sig om i mod mig og så grinede han bare over hele hovedet og så gik vi lige en tur ud i gangen og kiggede
så det er første skridt til at gå selv. Og mor her er stolt.
15mdr og 13 dage gammel det første skridt ud i livet alene
Anmeld