Det første skridt uden hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. november 2009

Vingummien

Nu er det mig til at prale lidt her. Emil tog det første skridt i dag uden hjælp, og så mega sjovt ud

Vi sad på gulvet og legede, og han har fået en eller anden ide med at vi skal følge ham ud i gangen hele tiden, tror det er fordi at han ligesom øver i at gå så det vil han bare. Han tager så min hånd og å vidste jeg jo godt hvad han ville og siger så nej, er mega træt og har jo svært ved at kome op fra gulvet pga mine ben og han hiver i min hånd og jeg siger så at han lige skal vente da jeg skal op at stå først, men nej det har Emil da ikke tålmodighed til så han skælder ud går så selv langs vores sofa bord og uden at han tænker over det tror jeg, så træder han selv et skridt efter bordet uden at holde ved, han stopper op, står helt stiv som om han tænker "pis, hvis jeg tager et skridt mere så vælter jeg og sætter jeg mig så gør det ondt i numsen" han vurderede virkelig situationene før det endte med han satte armene i gulvet og så vendte han sig om i mod mig og så grinede han bare over hele hovedet og så gik vi lige en tur ud i gangen og kiggede så det er første skridt til at gå selv. Og mor her er stolt.

15mdr og 13 dage gammel det første skridt ud i livet alene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Tillykke,hvor er det flot

Anmeld

15. november 2009

Vingummien

Pernilleh skriver:

Tillykke,hvor er det flot

Emil siger tak

Anmeld

15. november 2009

SaNiNa

hvor er han altså bare dygtig, stort tillykke med hans første skridt uden hjælp.

Anmeld

15. november 2009

Bondepigen

Tillykke!!!

Hehe, kan lige se det for mig... ligesom i tegnefilm, når de opdager de er løbet ud over kanten...

Anmeld

15. november 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Tillykke!!!

Hehe, kan lige se det for mig... ligesom i tegnefilm, når de opdager de er løbet ud over kanten...

Haha ja

Anmeld

15. november 2009

Mor til Frederic og Freya

Ej hvor er det flot - stort tillykke til jer...

Her begyndte han igår rigtigt for alvor, at gå helt selv. Frem og tilbage ude i gangen, med en tom indkøbs pose i hver hånd. Gik også rundt om hylderne i den lokale brugs. Dejlig at se ham nu turde give slip og selv gå. 14 mdr og 9 dage - var han igår.

Tænk at nu skal de små fødder, bære dem resten af livet...

Anmeld

15. november 2009

Henri84

WEEE de første skridt, det er så fantastisk, synes pludselig Elias virkede så selvstændig da han begyndte at gå
Tillykke med de første små skridt herfra

Anmeld

15. november 2009

frk andreasen

tilykke med det første skridt, nu går det hele stærkt, før man ved af det så er de flyttet hjemmefra

knus tanja 22+0

Anmeld

15. november 2009

Vingummien

frk andreasen skriver:

tilykke med det første skridt, nu går det hele stærkt, før man ved af det så er de flyttet hjemmefra

knus tanja 22+0

Ej det må du slet ikke nævne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.