Kære navlestrengere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
25 svar
0 synes godt om
15. november 2009

TbCp

Ja det er muligt der er kommet både rødvin og rekordelig indenbords... men det gør det altså ikke mindre sandt...

Jeg sætter så stor pris på jer allesammen!

Jeg har ikke mødt ret mange af jer men føler alligevel at jeg kender jer så godt.

Jeg følger jeres opture og nedture. Føler med jer når det hele er noget skidt og glædes med jer når alt bare kører!

Hmmm... ja det var vist egentlig bare det jeg ville fortælle jer

Knus Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Klumpe-dumpe

og af børn og FULDE folk skal man høre sandheden....

-Og hvor er det smukt det du skriver

-Og jeg kan kunne stemme i med min hæse-klang

I  UUUUUUUUUUUUUUUUUU all.

Anmeld

15. november 2009

TbCp

malucca09 skriver:

og af børn og FULDE folk skal man høre sandheden....

-Og hvor er det smukt det du skriver

-Og jeg kan kunne stemme i med min hæse-klang

I  UUUUUUUUUUUUUUUUUU all.

Fniiiis
Ikke fuld kun i godt humør!

Anmeld

15. november 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Fniiiis
Ikke fuld kun i godt humør!

Ditto.... *Fnis*

Anmeld

15. november 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Ditto.... *Fnis*

Og er det så der hvor man sidder imorgen og tænker.... OMG skrev jeg det
Men hey var du ikke på vej i seng?

Anmeld

15. november 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Og er det så der hvor man sidder imorgen og tænker.... OMG skrev jeg det
Men hey var du ikke på vej i seng?

Jo jo jeg var.... Men er bare en rigtig natteravn når Baloo ikke er hjemme.... Måske fordi jeg ved jeg ikke skal op 1000 gange i nat

Vi kan altid få Henrik til at slette tråden. Hihi.

Jeg har fået ham til at sætte en sort dusk på M i sidste billede runde. (Havde ikke lige tænkt over at der var andre end jer min kære, der så foto af hende i badekar)

Har lige været ved at google, og så kom der en tråd op fra dig, med at Liva hostede og havde slået armen og faldt ud af døren.

Anmeld

15. november 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Jo jo jeg var.... Men er bare en rigtig natteravn når Baloo ikke er hjemme.... Måske fordi jeg ved jeg ikke skal op 1000 gange i nat

Vi kan altid få Henrik til at slette tråden. Hihi.

Jeg har fået ham til at sætte en sort dusk på M i sidste billede runde. (Havde ikke lige tænkt over at der var andre end jer min kære, der så foto af hende i badekar)

Har lige været ved at google, og så kom der en tråd op fra dig, med at Liva hostede og havde slået armen og faldt ud af døren.

Liva gik først til ro kl. 22 idag... det betyder desværre ikke at hun sover længere imorgen

Men hun har jo heldigvis en alder hvor jeg kan sætte en tegnefilm på og selv slumre lidt på sofaen imens

Åhh ja man skal tænke på de billeder man lægger ind

Altså det sidste du skrev fattede jeg ikke en meter af

Anmeld

15. november 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Liva gik først til ro kl. 22 idag... det betyder desværre ikke at hun sover længere imorgen

Men hun har jo heldigvis en alder hvor jeg kan sætte en tegnefilm på og selv slumre lidt på sofaen imens

Åhh ja man skal tænke på de billeder man lægger ind

Altså det sidste du skrev fattede jeg ikke en meter af

Jeg googlede hostesaft til babyer.

-og så kom der en tråd fra NS hvor du skriver at Liva hostede så meget, og hun kunne ikke sove pga det....

http://www.navlestreng.dk/vis/Mine-boern/Tumling-1-3-aar-/Tumling-1-3-aar-/Hoste/0/6887

Anmeld

15. november 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Jeg googlede hostesaft til babyer.

-og så kom der en tråd fra NS hvor du skriver at Liva hostede så meget, og hun kunne ikke sove pga det....

http://www.navlestreng.dk/vis/Mine-boern/Tumling-1-3-aar-/Tumling-1-3-aar-/Hoste/0/6887

Nååååå

haha jeg læste det som at du havde skrevet at hun havde slået alarmen... det var det jeg ikke lige fattede

Anmeld

15. november 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Nååååå

haha jeg læste det som at du havde skrevet at hun havde slået alarmen... det var det jeg ikke lige fattede

Hehehe ligger flad af grin.... SKÅL

Nej ski da ikke alarmen men ARMEN.

Piiiist. Tror det bliver morsomt for vores familie at læse den her tråd imorgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.