sove på maven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. november 2009

SaNiNa

Nicklas er begynd at lægge sig om på maven når han skal sove i sin seng, men jeg ved ikke helt om det er godt for ham.

men lige så hurtig han bliver vendt er han omme på mave igen. kan de godt som 5 måneder klare det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

Nicklas er begynd at lægge sig om på maven når han skal sove i sin seng, men jeg ved ikke helt om det er godt for ham.

men lige så hurtig han bliver vendt er han omme på mave igen. kan de godt som 5 måneder klare det?

Phillip gør det samme, men han ligger så og strækker sig og kigger op i kameraet Så jeg vender ham og han falder i søvn på siden. Men jeg mener at have fået at vide at når de selv kan vende sig tilbage igen så er det okay, så hvis han selv kan komme derfra så skulle det vist ikke være noget problem.

Anmeld

14. november 2009

SaNiNa

mor_sabina skriver:

Phillip gør det samme, men han ligger så og strækker sig og kigger op i kameraet Så jeg vender ham og han falder i søvn på siden. Men jeg mener at have fået at vide at når de selv kan vende sig tilbage igen så er det okay, så hvis han selv kan komme derfra så skulle det vist ikke være noget problem.

altså han kan godt, han gider bare ikke lige fortiden det er den ene vej der er sjovest.

Anmeld

14. november 2009

mor_sabina

Sanne og Nicklas skriver:

altså han kan godt, han gider bare ikke lige fortiden det er den ene vej der er sjovest.

Det er sjovt for det siges jo at være den vej det er sværest at komme rundt. Men det er det samme her og det samme siger et par af de andre i mødregruppen.. hmm.. vi må vist have fat i en prof efter forklaring

Anmeld

14. november 2009

SaNiNa

hihi ja tror jeg må hører min sp på tirsdag. men han sover rigtig godt på maven, eller han ligger jo nærmest på alle 4 og sover som hvis han skulle til at kravle.

Anmeld

14. november 2009

LinLin

Mener det er sådan at når de selv kan vende sig om på maven må de sove sådan...

Anmeld

14. november 2009

Mira0911

Jeg fik afvide af min sp, når barnet selv kunne vende sig om på maven, må det godt sove sådan... Hvert fald hvad jeg har fået afvide..

Alle de sp'er har hver deres mening om det... Det er ikke meget galt med mange ting..

Anmeld

14. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
MoarJ skriver:

Jeg fik afvide af min sp, når barnet selv kunne vende sig om på maven, må det godt sove sådan... Hvert fald hvad jeg har fået afvide..

Alle de sp'er har hver deres mening om det... Det er ikke meget galt med mange ting..

Det sammer her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.