Afstemning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornåt kunne i mærke/fik symptomer at i var gravide? :)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

671 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Hvor langt var i henne da i kunne i mærke i var gravide, altså med symptomer osv, og hvad kunne i mærke?

Stem løs piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

SHERO

Et par dage inden jeg testede positiv, mine bryster var så forbandet ømme (hvilket de aldrig er ved menstuation) kunne ikke have bh på, kunne ikke løbe eller ligge på maven. Så var jeg uuutrolig træt og orkede ikke særlig meget.. Men egentlig kun den første månede, og så mærkede jeg ikke særlig meget til graviditeten før lillemanden begyndte at sparke...

Anmeld

14. november 2009

Vingummien

10-12 uge mener jeg det var og så skal jeg ellers love for jeg var syg med kvalme og opkast resten af graviditeten og bækkenløsning og hvad jeg ellers sådan fik samlet sammen

Anmeld

14. november 2009

mor-til-vanessa

ømme bryster og hovedpine lige før jeg fandt ud af jeg var gravid. ca 4 uge. kvalme og opkastninger fra 6 uge til omkring 19 uge. fra ca 16 uge har jeg haft bækkensmerter

Anmeld

14. november 2009

Ranarupta

Jeg har ekstremt ømme bryster, er pivtræt, har kvalme og har niv i underlivet... 

Men det bliver ligesom opløftet en lille smule, når jeg tænker på, hvorfor jeg har det 

/Ranarupta 8+5

Anmeld

14. november 2009

Mira0911

Har stemt 6-8 uger henne... Jeg kunne intet mærke af forandringer... Det eneste jeg kunne mærke, var opkastningerne, der stod på graviditeten ud...

Kunne ikke mærke andre symptomer overhovedet... Rigtig nederen graviditet - der kom det skønneste barn ud af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.