Weight Watchers??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. november 2009

et-ønske

Hej, jeg overvejer at starte hos dem for at komme igang med de overflødige kg. Men er der nogen der ved hvad en vejning + indmeldelse koster? Kan intet finde på deres hjemmeside andet end nogle pakketilbud.
Kan du hjælpe og vil du dele dine erfaringer?

/Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

prettybutterfly

Nej jeg aner intet om det, men overvejer også rigtig meget at starte hos dem når jeg har født(har termin om en måned). Så jeg følger lige med her og håber nogen kender til svaret på dine spørgsmål!

Hilsen Mona

Anmeld

14. november 2009

Honningblomst

Jeg kender intet til dem, desværre...men vil bare ønske jer begge god taber-tur... håber I finder en måde der virker for jer...det er bare skønt at få det godt med sin krop igen.

Knus Eva..

Anmeld

14. november 2009

Vingummien

En af mine tidligere veninde var der og mener hun gave 50kr for hver vejning. Har selv tænkt på at bruge dem, men er jo lige med at have pengene til det

Anmeld

14. november 2009

Smil

Profilbillede for Smil

Hej

Hvis du går ind på deres hjemmeside og er på forsiden, så skal du klikke på "Programmet", derefter på "Hold" og så køre lidt ned på siden, så kommer der et felt, der hedder "Hvad koster det?". Heraf fremgår følgende:

• Indmeldelsesgebyr: 185 kr. (normalpris)
  • Ugeafgift: 85 kr. (inkl materiale, vejning og undervisning)
  • Månedskort: 350 kr. (kortet gælder 1 måned fra købsdato)
  • 3-måneders-kort: 840 kr. (kortet gælder 3 måneder fra købsdato)
  • Familierabat ved indmeldelse: Melder flere fra samme familie sig ind samme dag, betaler man kun 1 indmeldelsesgebyr. Familien skal bo på samme adresse, og får naturligvis hver sit materiale. Derefter er medlemskabet individuelt, og hver enkelt betaler ugeafgift for sig ved de efterfølgende besøg.
  • Anmeld

14. november 2009

Vingummien

Smil skriver:

Hej

Hvis du går ind på deres hjemmeside og er på forsiden, så skal du klikke på "Programmet", derefter på "Hold" og så køre lidt ned på siden, så kommer der et felt, der hedder "Hvad koster det?". Heraf fremgår følgende:

• Indmeldelsesgebyr: 185 kr. (normalpris)
  • Ugeafgift: 85 kr. (inkl materiale, vejning og undervisning)
  • Månedskort: 350 kr. (kortet gælder 1 måned fra købsdato)
  • 3-måneders-kort: 840 kr. (kortet gælder 3 måneder fra købsdato)
  • Familierabat ved indmeldelse: Melder flere fra samme familie sig ind samme dag, betaler man kun 1 indmeldelsesgebyr. Familien skal bo på samme adresse, og får naturligvis hver sit materiale. Derefter er medlemskabet individuelt, og hver enkelt betaler ugeafgift for sig ved de efterfølgende besøg.

• Syntes det er dyrt, for er vel kun vejning og rådgivning mann får, er det ik? Er jo ikke træning i det, var der ihvert fald ikke den gang, så syntes egentlig det er dyrt, for at møde op en gang om måneden som min veninde skulle og så betale det der. Vildt nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.