Hvor længe burde jeg vente?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Hej piger..

Jeg går og venter på min mens skal/skal ikke (forhåbentlig den sidste) komme jeg havde sidste mens dag den 21 okt og havde ca ÆL (tror jeg) den 29 okt, og jeg tror nok min cyklus er 28, en er i tvivl da den er lidt urreglmæssig..

Men har aftalt at jeg vil gå ca en uge over tid med min kæreste før jeg tester, for og få et sikkert resultat..

Burde den ikke være 100% sikker på torsdag den 19 nov?

Vil nemlig ikke udsættes for at jeg tester og så skal blive ved med og teste og teste til jeg er 100% sikker hvis i forstår.. Men hva siger i erfarne piger burde jeg ikke være 100 på den er sikker på torsdag?

Håber i kan hjælp..

KH. Malene <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

baby2010

Jeg ville ønske jeg kunne fortælle dig hvornår du evt. skal teste, men det er desværre for individuelt...

Det kommer bl.a. an på hvor uregelmæssig din mens. er, og hvornår du har ÆL - HVIS du har ÆL - for det er ikke sikkert... Udover disse faktorer er det forskelligt hvor hurtigt man danner det hormon, som måles på en graviditetstest. Der er eksempler på at folk har testet negativ i flere uger, for derefter at få en positiv test...

Der er alt for mange individuelle forskelle til at man kan sige noget præcist, men skulle du ikke få gevinst i denne måned, så kan jeg anbefale ÆL tests - når du har haft en positiv ÆL test, kan du vente 14 dage og så er der god sandsynlighed for, at din graviditetstest viser positiv - hvis du altså er gravid.

Held og lykke med projektet! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.