Ja, så er vi hjemvendt fra insemination og jeg har PIKKEHAMRENDE ondt i venstre side. hvilket er klart, for det ene dumme æg vi troede jeg havde groet (jeg har raset rundt som en vild tyr over at jeg havde været igennem hormonhelvede for at lave ET æg) viste sig at være tre rigtig store fede dejlige æg - stadig på venstre side, men alligevel
Randi, vores læge, var helt "Er I okay med at de rer tre? altså vi er, men hvis I ikke er okay med det, så vil jeg gerne fjerne det ene" så lå jeg lidt og tænkte "nu har jeg været igennem helvede for at gro de æg, så skal du sgu ikke bare fjerne dem!", men Søren var heldigvis kæk og sagde "det behøver du ikke, vi tager bare alle ungerne på een gang istedet så" - hvortil Randis øjne var ved at falde ud af hovedet på hende "nejnejnej, trillinger er ikke godt!" - og dog, når man har prøvet så længe, så tager man alt hvad man blir tilbudt, vil jeg sige 
ja, så jeg er bare glad og positiv og alt muligt. min mor ringede mens vi var på klinikken og spurgte om de måtte komme på besøg (noget med en masse planter de har gravet op som de vil plante herhjemme - de ved ikke at jeg kan slå ALT ihjel), så dem venter vi på lige nu. og Søren farer rundt for at skifte kattebakke, tænde op i brændeovnen, tage opvasken osv osv, og jeg sidder her og er vildt flov over at jeg ikke kan støvsuge og gøre badeværelset rent
men nu har jeg liiiiige gang i noget vigtigt 
Anmeld