En dejlig overraskelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
26 svar
0 synes godt om
14. november 2009

oo

Ja, så er vi hjemvendt fra insemination og jeg har PIKKEHAMRENDE ondt i venstre side. hvilket er klart, for det ene dumme æg vi troede jeg havde groet (jeg har raset rundt som en vild tyr over at jeg havde været igennem hormonhelvede for at lave ET æg) viste sig at være tre rigtig store fede dejlige æg - stadig på venstre side, men alligevel  Randi, vores læge, var helt "Er I okay med at de rer tre? altså vi er, men hvis I ikke er okay med det, så vil jeg gerne fjerne det ene" så lå jeg lidt og tænkte "nu har jeg været igennem helvede for at gro de æg, så skal du sgu ikke bare fjerne dem!", men Søren var heldigvis kæk og sagde "det behøver du ikke, vi tager bare alle ungerne på een gang istedet så" - hvortil Randis øjne var ved at falde ud af hovedet på hende "nejnejnej, trillinger er ikke godt!" - og dog, når man har prøvet så længe, så tager man alt hvad man blir tilbudt, vil jeg sige

ja, så jeg er bare glad og positiv og alt muligt. min mor ringede mens vi var på klinikken og spurgte om de måtte komme på besøg (noget med en masse planter de har gravet op som de vil plante herhjemme - de ved ikke at jeg kan slå ALT ihjel), så dem venter vi på lige nu. og Søren farer rundt for at skifte kattebakke, tænde op i brændeovnen, tage opvasken osv osv, og jeg sidder her og er vildt flov over at jeg ikke kan støvsuge og gøre badeværelset rent men nu har jeg liiiiige gang i noget vigtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

Bondepigen

Hahaha, jamen nu er det hannen der må tage tørnen med at gøre reden fin til gæster, for hunnen ruger og det SKAL jo passes. Denne gang må der altså absolut ske noget godt eller noget der er tre gange så godt...

Anmeld

14. november 2009

anna-jonas

Så sidder Fru Bach sgu' lige og fælder en bette tåre...................af glæde, Trine. Er så glad på jeres vegne.......................det er den bedste nyhed i denne uge. Håber at alt forløber glat, og at i får den største og bedste julegave ever.

Knus Mette

Anmeld

14. november 2009

JustAnotherName

Ja, så er vi hjemvendt fra insemination og jeg har PIKKEHAMRENDE ondt i venstre side. hvilket er klart, for det ene dumme æg vi troede jeg havde groet (jeg har raset rundt som en vild tyr over at jeg havde været igennem hormonhelvede for at lave ET æg) viste sig at være tre rigtig store fede dejlige æg - stadig på venstre side, men alligevel  Randi, vores læge, var helt "Er I okay med at de rer tre? altså vi er, men hvis I ikke er okay med det, så vil jeg gerne fjerne det ene" så lå jeg lidt og tænkte "nu har jeg været igennem helvede for at gro de æg, så skal du sgu ikke bare fjerne dem!", men Søren var heldigvis kæk og sagde "det behøver du ikke, vi tager bare alle ungerne på een gang istedet så" - hvortil Randis øjne var ved at falde ud af hovedet på hende "nejnejnej, trillinger er ikke godt!" - og dog, når man har prøvet så længe, så tager man alt hvad man blir tilbudt, vil jeg sige

ja, så jeg er bare glad og positiv og alt muligt. min mor ringede mens vi var på klinikken og spurgte om de måtte komme på besøg (noget med en masse planter de har gravet op som de vil plante herhjemme - de ved ikke at jeg kan slå ALT ihjel), så dem venter vi på lige nu. og Søren farer rundt for at skifte kattebakke, tænde op i brændeovnen, tage opvasken osv osv, og jeg sidder her og er vildt flov over at jeg ikke kan støvsuge og gøre badeværelset rent men nu har jeg liiiiige gang i noget vigtigt

Yyyiiiiihhaaaa wuuhuu jæbiiiiiii          

Nu skal du bare holde dig i ro og ruge aaalt hvad du kan
Så sidder vi andre og krydser fingre og tæer imens
Ajj, hvor jeg altså håber at denne gang er GANGEN!!! ....gange tre måske endda  

Anmeld

14. november 2009

TbCp

AAAAALLLLL I WANT FOR CHRISTMAAAASSSS!!!!!

Sådan! Godt groet Trine!

Anmeld

14. november 2009

mama09

Tjuhl skriver:

FEDT!!!!

Anmeld

14. november 2009

Vingummien

Ej hvor fedt er sikker på der er held den her gang og skal love for at jeg vil få krampe i mine fingre for det vil blive krydset rigtig meget det næste stykke tid 

Anmeld

14. november 2009

oo

I love you's til jer allesammen! Jeg er helt lalleglad, selvom det gør drønondt  min mor sad også og snøftede da jeg sagde det, og ja det er jo immervæk bare æg indtil videre, men det er bare så positivt alligevel - 3 store æg på 22 millimeter allesammen, juhuuuu! så kan man alligevel godt klare hormonhelvedet

Anmeld

14. november 2009

KWL

Hold da op hvor er det skønt!!! Er så glad at jeg kom til at råbe Hurra da jeg læset det og Thomas og pigerne blev helt forskrækkede... ups Men så fik Thomas lige historien og et smil bredte sig også på han læber.

Jeg håber og håber og håber....

Anmeld

14. november 2009

Klumpe-dumpe

Ja altså nu er jeg så hææææs, efter at ha´sunget siden meget tidligt imorges. Malucca kikkede underligt på mig, da jeg vågende op ved hun talte og jeg så gik igang.....

(og NEJ Trine det lyder bestemt IKKE godt. Det er først inden for den sidste mdr. at M ikke er begyndt at græde når jeg synger)

Der efter sad jeg i min bil ude ved vores center, og tjekkede mail. -Og så din besked på fb. og så gav jeg mig til at  Og da jeg så stoppede med det, så gik jeg rundt der inde og sang (med lyd)

Alllll I waaaant for Chrismaaaaaasssssssss..... Fik mange mærkelig blikke

-Det er bare så DEJLIGT jeg er så glad og nu tager jeg ski et glas RØDVIN og traaallalalalalalalajaaaaajjjjjaaaaaa.

you.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.