Åh nej...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. november 2009

Ranarupta

Vores lille hvalp på 4 mdr. blev så ivrig her til aften, at hun hoppede ned af sofaen og knaldede (VIRKELIG KNALDEDE) hovedet ned i sofabordet og landede på ryggen på gulvet.  Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har hørt så højt et GONK...

Bagefter sad hun og slikkede lidt ud i luften og da jeg tog hende op, var hendes øjne ikke helt åbne, men altså heller ikke halvt lukkede.

Hun så bare godt træt ud og hun har ikke nogle buler...

Da hun skulle have mad en halv time senere, virkede hun frisk nok - gøede i hvert fald af skålen, som hun plejer... Hun har sovet siden aftensmaden, men det plejer hun altså også at gøre, så det er svært at vurdere om, der er noget galt.

Tror I, at vi skal drøne til dyrlægen eller skal vi bare lige have lidt ro på og se imorgen an?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

Bondepigen

Er der ikke en dyrlægevagt i dit område som besvarer opkald... Det er der i hvert fald her.... Jeg googlede lige, så kan du jo se om der er nogen du kan ringe til. Det koster jo ikke noget at spørge....

http://www.google.com/search?q=dyrl%C3%A6gevagt&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&ie=&oe=

Anmeld

14. november 2009

Ranarupta

Hej, 

Tak, skal du have. Jeg har nu talt med dem. De mener, at det bare var et slag og da hun her til morgen/formiddag virker helt normal, mener de ikke, at det er nødvendigt, at hun skal kigges på.

Men at jeg selvfølgelig skal være opmærksom på ændringer...

Anmeld

14. november 2009

Bondepigen

Ranarupta skriver:

Hej, 

Tak, skal du have. Jeg har nu talt med dem. De mener, at det bare var et slag og da hun her til morgen/formiddag virker helt normal, mener de ikke, at det er nødvendigt, at hun skal kigges på.

Men at jeg selvfølgelig skal være opmærksom på ændringer...

Det var så lidt...godt at høre. Det er ikke så rart når ens dyr kommer til skade, for de kan jo ikke fortælle os, hvor slemt det er.... Det er altid lige rart at høre en ad, der har lidt forstand på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.