Tænderne vææælter op... og ingen nattesøvn! Nogle gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. november 2009

mettenoah

Min lille Noah er nu 11 måneder gammel og endelig begyndt at få tænder.
Den første er halvvejs oppe, og nr. 2 og 3 er ved at bryde igennem... han vrider og klager sig om natten, og det har stået på i 14 dage 3 uger nu.
Jeg har ondt af ham, da det virker som om, at det aldrig ender.
Er der noget jeg kan gøre...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Man kan få noget på arpoteket, som godt nok er reseptpligtigt, "Dolodent", det virker . Det virker hammer godt til kindtænderne!

Så kan du købe noget noget i Matas, "Gummedråber" det virker rigtig godt til de første tænder. Det er helt klart et fors'g værd. Og de koster under 50 kr.

Anmeld

13. november 2009

heaven

aftamed har virket her - håndkøb på apoteket, og så pøj-pøj med søvnen.....

Jannie

Anmeld

13. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

mettenoah skriver:

Min lille Noah er nu 11 måneder gammel og endelig begyndt at få tænder.
Den første er halvvejs oppe, og nr. 2 og 3 er ved at bryde igennem... han vrider og klager sig om natten, og det har stået på i 14 dage 3 uger nu.
Jeg har ondt af ham, da det virker som om, at det aldrig ender.
Er der noget jeg kan gøre...?

Frys han sutter ned. Det dæmper smerten med en kold sut, det råd fik jeg fra en veninde til når Astrid engang begynder at få tænder.. Det hjalp på hendes datters smerte

Anmeld

13. november 2009

heaven

Astrids-mor skriver:

Frys han sutter ned. Det dæmper smerten med en kold sut, det råd fik jeg fra en veninde til når Astrid engang begynder at få tænder.. Det hjalp på hendes datters smerte

hrum.... kan godt følge det med den kolde sut - men hvad med det der ikke er i selve munden, men derimod støder op af læberne og omkring munden, hvis det ligefrem har været frosset?? bliver det for voldsomt, eller tempererer det sig hurtigt??

Jannie - aftamed-bruger til sønnen

Anmeld

13. november 2009

mettenoah

heaven skriver:

aftamed har virket her - håndkøb på apoteket, og så pøj-pøj med søvnen.....

Jannie

Jeg må lige på apoteket på mandag....

Tak for hjælpen

Anmeld

14. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

heaven skriver:

hrum.... kan godt følge det med den kolde sut - men hvad med det der ikke er i selve munden, men derimod støder op af læberne og omkring munden, hvis det ligefrem har været frosset?? bliver det for voldsomt, eller tempererer det sig hurtigt??

Jannie - aftamed-bruger til sønnen

det tænkte jeg også, men min veninde fortalte at det hurtigt kølede ned og sutten blev optøret til normal igen. Tror da også at du kan nøjes med at ligge den i køleskabet lidt.. prøv dig frem..
Har ikke selv fået problemet endnu. Men jeg ville da klart prøve køleskabet først og så senere bare 5 min i fryseren hvis det med køleskabet ikke virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.