Jeg har syndet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. november 2009

Ox.

Jeg er ellers på min meget strikse nye kur, men, nu er det jo weekend, og lidt må der godt syndes engang imellem, så nu har jeg lige guffet en luksus blåbær muffin i mig fra 7/11, fy føj den var altså god!

Hvad med jer piger, hvad kommer der indenbords når i "synder"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Ansemusen

Hmmm... hvor mange sider må jeg fylde ud her på baby.dk??

Anmeld

13. november 2009

Honningblomst

Sussie&Lilje skriver:

Jeg er ellers på min meget strikse nye kur, men, nu er det jo weekend, og lidt må der godt syndes engang imellem, så nu har jeg lige guffet en luksus blåbær muffin i mig fra 7/11, fy føj den var altså god!

Hvad med jer piger, hvad kommer der indenbords når i "synder"?

Hvis jeg skal synde...så er det chokolade, chokolade is, chokolade kage.. men chokolade giver jo også en lykkefølelse og hvem ønsker ikke det..

Herhjemme har jeg guffet med to appelsiner, så det var ikke så slemt...strammer lige lidt op..

Knus Eva..

Anmeld

13. november 2009

Ox.

Ansemusen skriver:

Hmmm... hvor mange sider må jeg fylde ud her på baby.dk??

Hehe, du begynder bare  ..

Kæresten kom også lige med "Eeeeej, man kan da ikke kun nøjes med at vælge eén ting!"

Anmeld

13. november 2009

Ox.

Eva skriver:

Hvis jeg skal synde...så er det chokolade, chokolade is, chokolade kage.. men chokolade giver jo også en lykkefølelse og hvem ønsker ikke det..

Herhjemme har jeg guffet med to appelsiner, så det var ikke så slemt...strammer lige lidt op..

Knus Eva..

Chokolade er også lækkert, jeg kan heldigvis ikke synde med det for tiden da jeg stadig ammer, så her er der afvænning i øjeblikket hehe

Uhm, appelsiner er nu også lækkert! ...

Anmeld

13. november 2009

Honningblomst

Sussie&Lilje skriver:

Chokolade er også lækkert, jeg kan heldigvis ikke synde med det for tiden da jeg stadig ammer, så her er der afvænning i øjeblikket hehe

Uhm, appelsiner er nu også lækkert! ...

Jeg var så uheldig at kunne spise alt da jeg ammede og det kunne ses...

Anmeld

13. november 2009

Ox.

Eva skriver:

Jeg var så uheldig at kunne spise alt da jeg ammede og det kunne ses...

Uha ja, det kan gøre mere skade end gavn kunne jeg godt forestille mig, men hold da op hvor du da har kæmpet dig til det ikke kan ses længere!

Herhjemme er hun lidt mere følsom overfor hvad mor får indenbords ...

Anmeld

13. november 2009

Honningblomst

Sussie&Lilje skriver:

Uha ja, det kan gøre mere skade end gavn kunne jeg godt forestille mig, men hold da op hvor du da har kæmpet dig til det ikke kan ses længere!

Herhjemme er hun lidt mere følsom overfor hvad mor får indenbords ...

ja, så måtte jeg tage kampen efter...

Åh, det er da synd for det lille pus... men man finder vel hurtigt ud af hvad der ikke er så godt, ikke..

Anmeld

13. november 2009

Ox.

Eva skriver:

ja, så måtte jeg tage kampen efter...

Åh, det er da synd for det lille pus... men man finder vel hurtigt ud af hvad der ikke er så godt, ikke..

Ja det må man sige, en ting jeg dog savner ufattelig meget er min morgenkaffe, det bliver godt at kunne få den engang igen

Anmeld

13. november 2009

Honningblomst

Sussie&Lilje skriver:

Ja det må man sige, en ting jeg dog savner ufattelig meget er min morgenkaffe, det bliver godt at kunne få den engang igen

Det kan du ikke engang, vildt.... men heldigvis er det kun i en kort periode i forhold til et helt liv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.