Positiv ÆL-test... og kvalme...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. november 2009

Joanna

Ja... jeg havde jo besluttet at være supercool - det kommer, når det kommer-agtig. 

Og IKKE mærke efter symptomer og bilde mig noget ind og tænke på det hele tiden! NIKS

Meeen... I dag har jeg kvalme. Og det er sikkert bare en virus. Men det hjælper bare ikke på mine gode planer.

Og jeg har testet for ÆL... som var positiv mandag, negativ tirsdag - og positiv onsdag, torsdag og i dag. Og jeg har engang læst, at hvis ægget befrugtes så forbliver LH-hormonet (som ÆL-strippen tester for) forhøjet... 

Men det kan også være en milliard andre ting, der får testen til at slå ud. 

Jeg er sikkert ikke blevet gravid - for hvad er oddsene ærligt talt for, at det lykkes første gang. 

Men det er ærligt talt frustrerende med de her forskellige tegn, der får håbet til at dirrer i maven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg testede positiv på æl test fordi jeg var gravid   Bare lige for aqt sætte dig griller i hovedet

Knus

Rosa

Anmeld

13. november 2009

Joanna

Rosa skriver:

Jeg testede positiv på æl test fordi jeg var gravid   Bare lige for aqt sætte dig griller i hovedet

Knus

Rosa

Jeg kan mærke at mit fortsæt om at være cool med cool på ligesom smuldrer lidt. 

Anmeld

13. november 2009

Ansemusen

Hehe, der er sgu ingen af os der kan cære cool når det kommer til det at få børn *griner* Så det skal du ikke have det dårligt med! Håber da I er nogle af de heldige hvor der er bid i første forsøg. Synes da ikke det er SÅ sjældent igen man hører om det  Hvis du er gravid, er det jo ligefør vi skulle til at bruge ÆL-tests som graviditetssnyde-tests. Men nej, ville nok gå helt galt med håb og skuffelse så

Anmeld

14. november 2009

Joanna

Ansemusen skriver:

Hehe, der er sgu ingen af os der kan cære cool når det kommer til det at få børn *griner* Så det skal du ikke have det dårligt med! Håber da I er nogle af de heldige hvor der er bid i første forsøg. Synes da ikke det er SÅ sjældent igen man hører om det  Hvis du er gravid, er det jo ligefør vi skulle til at bruge ÆL-tests som graviditetssnyde-tests. Men nej, ville nok gå helt galt med håb og skuffelse så

Niks - jeg klarer ikke at være super cool i hvert fald. Jeg havde lovet mig selv IKKE at lede efter symptomer, og det går jeg og gør alligevel! 

Første gang jeg blev gravid, regnede jeg slet ikke med, at chancen var der. Jeg havde INGEN symptomer overhovedet og opdagede det først, da jeg var 9 uger henne. 

Derfor ved jeg godt, at jeg ikke nødvendigvis mærker noget som helst - så hvorfor gå og lede??!

Jeg tog min morgentempratur i dag - jeg har før brugt tempratur-metoden, så jeg kender min rytme meget godt. Den var 36,43 i morges - altså ikke forhøjet = ikke gravid. 

Så jeg kan godt slukke for det dumme hoved, der bilder mig alt muligt ind 

Anmeld

16. november 2009

Joanna

Ja... så er jeg på 8. dag med positiv ÆL-test... 

I dag har jeg heldigvis også rigtig ondt i underlivet - så nu får fantasien rigtigt noget at arbejde med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.