Twillight - New Moon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. november 2009

DK

Ja, ja, jaaaaa. Så er der bestilt billetter til New Moon næste lørdag kl 21. Så skal der dæl dulme SAVLES over Robert Pattison, som ellers ikke er min stil, men som vampyren Edward, dér må han ta mig hvornår han vil!!

OMG han kan godt nok også forfølge mig i mine drømme da, he he...

Er der andre end mig, der drømmer om at blive spist, og glæder sig til endnu en omgang savle-film???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

DK

Må jeg her tilføje at kærestens bemærkning til dette indlæg var "jesus"og hovedrystende latter...

Anmeld

13. november 2009

ønskebørn74

Jeg må indrømme at hotte Wampyrmænd... Der napper mig med tænderne er en af mine frække fantasier... Og manden leger gerne med...

Hans kommentar... I ame to please...

Så ja vi skal også se den

Anmeld

13. november 2009

oo

da jeg endelig fik set 1'eren i februar var jeg ellevild (dog med jacob, aaaah laaaaangt håååååår  ) og talte ikke om andet og Søren var helt "slap nu lige lidt af for fanden". Så så han den sammen med mig og allerede aftenen efter sagde han "hvornår skal vi se Twilight igen?", han syntes også de allesammen var nogle lækre nogen (bella, edward og jacob). Vi skal dog ikke se den i biffen denne måned, men iiiiih hvor jeg også glæder mig!!

Anmeld

13. november 2009

82Miraklet

Skal også ind og se den den 21.... kl 21.00 hehe GLÆDER MIG.... er snart færdig med bog nr 4..... Og så er jeg nød til at starte forfra.... hehe.... Elsker selve kærlighedshistorien.....

Anmeld

13. november 2009

SHERO

Synes egentlig ikke filmen var så god første gang jeg så den, men havde også forventet noget heeelt andet, så så jeg den igen og så var jeg solgt... :-D Kunne simpelthen ikke forstå hvad folk så i ham, men 30 min inde i filmen er man bare SOLGT!! Glæder mig så meget til new moon, og glæder mig også til at se Jacob som pludselig også er blevet halv dejlig :-D

Anmeld

13. november 2009

DK

Ja Jacob ser også noget hunky ud her i New moon. Jeg tror dog stadig jeg vil være mest til Edward, da det er det der mørke maniske vampyr, der gejler mig op...

Men nu må vi se på lørdag... Uhhhhhh jeg glæder mig!!!

Anmeld

13. november 2009

Miss BananaHammock

Super super super fed film! Så filmen først og har næsten fået læst hele serien nu. Men synes Edward er meget sejere og lækre når jeg læser bogen (altså min fortolkning af forfatterens beskrivelse), men han er da også hunky mamma i filmen.

Anmeld

13. november 2009

Ansemusen

JA for f...!!! Har bestilt biletter til d. 22. og glæder mig rigtig meget  Er helt enig ang. Rober Pattington! Ikke spor lækker eller pæn live/på billeder, men i Twilight sker der altså noget, tror det er hele mystikken omkring ham!

Anmeld

13. november 2009

Ox.

Ansemusen skriver:

JA for f...!!! Har bestilt biletter til d. 22. og glæder mig rigtig meget  Er helt enig ang. Rober Pattington! Ikke spor lækker eller pæn live/på billeder, men i Twilight sker der altså noget, tror det er hele mystikken omkring ham!

Enig, enig, enig! MUMS i filmene, men i virkeligheden .. hmmm ..

Men! Jeg glæder mig så meget til at skulle ind ig se new moon!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.