graviditets kløe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. november 2009

bonnie81

hejsa

ville li hører om der er andre der har prøvet at  slå ud med noget nællefeber agtigt knoppe noget som klør som død og helvede

er gravid i 15 uge og har været til lægen og få noget crem men slår bare ud flere steder på kroppen nu værst under armene og på anklerne

ville bare hører om der er andre der kender til det.

hilsen karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Lærke90

Dette kender jeg alt for godt.. bøvlede med knopper og kløe i snart 3 uger - det er først nu det er gået væk dvs. klør stadig meget, men knopperne er heldigvis væk

Jeg er så til noget kontrol på sygehuset hvor de holder øje med om det er noget med min galle. Det var det ikke ved sidste blodprøve, men de har taget en mere i dag for at være sikker..

Forstår dig.. det er ikke til at holde ud

Anmeld

13. november 2009

bonnie81

Lærke90 skriver:

Dette kender jeg alt for godt.. bøvlede med knopper og kløe i snart 3 uger - det er først nu det er gået væk dvs. klør stadig meget, men knopperne er heldigvis væk

Jeg er så til noget kontrol på sygehuset hvor de holder øje med om det er noget med min galle. Det var det ikke ved sidste blodprøve, men de har taget en mere i dag for at være sikker..

Forstår dig.. det er ikke til at holde ud

tak for dit svar så krydser jeg fingre for at de forsvinder snart

Anmeld

14. november 2009

Lærke90

bonnie81 skriver:

tak for dit svar så krydser jeg fingre for at de forsvinder snart

det var da i hvert fald at håbe. Men hvis det er meget slemt som mit var, synes jeg du skal tage til din læge - selvom det nok "ikke er noget"

Held og lykke med det og graviditeten

Anmeld

14. november 2009

Mum33

jeg kløede også helt vildt, men havde ingen udslæt. Det var leverbetinget og jeg gik til kontrol hver uge det sidste stykke tid. Fik noget mod det der hed usofalk, der var mega dyrt, men hjalp. 

Spørg din læge om at tjekke dit levertal evt.....

Jeg sad den aften det var værst og kløede mig med en gaffel

god bedring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.