Opdatering på indlægget fortvivlet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. november 2009

Jannie Thorup

Jeg har idag været hos lægen, som stadig er overbevist om, at jeg ikke har svamp i brystet. Og der er heller ikke noget at se i Olivias mund.

Til gengæld var lægen ikke i tvivl om, at der skal gøres noget ved det snarest, men kunne dog ikke forstå, at den behandling jeg tidligere har fået ikke hjælper.

Måske er det bare fordi Olivia sutter meget kraftigt. Og måske er der infektion i det.  Mange måskeer, synes jeg.

Jeg har fået en tid hos en hudlæge. På mandag. PÅ MANDAG!!!!! Der er bare langt tid til og jeg er godtnok i tvivl om jeg kan holde det ud så længe.

Jannie, som egentlig ikke er ved bedre mod idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

NaFe

Åhhh..er ked af at høre a du ikke er ved bedre mod, og af lægen ikke kunne hjælpe dig idag....

Men syntes altså af vis du har så ondt, så må du prøve a give hende noget flaske... Det kan da ikke være rigtig a du bare skal holde de smerter ud...

kræmpe knus til dig

Anmeld

13. november 2009

anna-jonas

Jannie......................du må malke ud, i denne weekend, og så vente med at amme, til du har været ved hudlægen..................

Har du en ordentlig brystpumpe?? Ellers kan du leje en hos enten falck eller babysam.

Knus Mette

Anmeld

14. november 2009

Jannie Thorup

Jeg har valgt at bruge den weekend på at "støtte brysterne" hehe Nå spøg til side.......Jeg har en brystpumpe, en manuel pigeon købt i babysam. Den bruger jeg til at malke ud på det højre bryst, som overhovedet ikke er i bedring,men nu bløder hver gang jeg bruger pumpen eller lægger Olivia til.

Ved det venstre bryst kan hun godt spise og jeg lægger hende derfor til der, dog med suttebrik, da det ellers gør for ondt.

Jeg kan næsten ikke holde det ud og er ret frustreret. Jeg håber virkelig, at de på mandag hos hudlægen har en løsning, ellers synes jeg godtnok jeg har udsat mig selv for meget gennem disse dage.

Jannie, som har valgt at kæmpe endnu hårdere( er nok ikke ret god til at give op)

Anmeld

14. november 2009

Jannie Thorup

Der er bare det at jeg bryder grædende sammen flere gange om dagen og erklærer for min mand, at nu kan jeg virkelig ikke mere.

Det er bare så svært at opgive det hele. Jeg mener, nu har jeg gennemgået sådan et smertehelvede bare for at smide det hele væk. Og nu har jeg jo også den tid hos hudlægen på mandag.

Tænker dog lidt, at hvis det "bare" er fordi lillepigen har et kraftigt sug, så bliver det vel ikke bedre og så er fire-seks måneders amning mere godtnok langt tid.

Og min kære moder, som jo synes at al smerte er overvurderet, synes det er en meget dårlig idé at gå over til flaske. "Det er dyrt Jannie og det er meget nemmere at amme. Og det blir jo hellere ikke ved med at gøre ondt." Nejnej...det skal lige siges, at dette er samme mor, som prøvede at få mig til at tro på, at veer ikke gør ondt. Jeg føler mig lidt presset.

Nå, tankerne kører rundt i hovedet på mig. Jeg skal bare lige blive enig med mig selv. Jeg har heldigvis en dejlig mand, som siger han vil støtte mig i den beslutning jeg tager hvadenten det er at fortsætte amning eller at vælge flasken.

Jannie, som stadig kæmper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.