H1N1...................nu også i Malling!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. november 2009

anna-jonas

Ja, så er vi ramt af Influ.A..................DAMN!! Anna skulle sove ved min mor i nat, og kl. 3.45 ringede "den gamle" og fortalte at Anna var rigtig skidt.

Her til morgen havde hun 40 i feber..............og det er noget skidt, at hun er syg, da Ida ikke tåler at blive smittet. Hun må ikke blive vaccineret mod influenzaen, p.g.a alt det andet halløj med vacciner....................og derfor fik vi i går, da vi var til konsultation hos vores overlæge på skejby sygehus, at vide, at hvis nogle i familien fik feber, så skulle vedkommende podes, og vi skulle starte behandling op med tamiflu mixtur til Ida. Vi fik en recept med hjem, som vi bare kunne gå på et af de store apoteker med...........................year right!!

Efter mange lange samtaler med både læge (som ikke ville pode), farmakolog (som ikke kunne skaffe tamiflu mixtur, kun kapsler som Ida jo ikke kan tage) og skejby sygehus, som selvfølgelig var vores redning............og havde mixtur liggende, som vi bare kunne hente.......har jeg nu en Anna, der er virkelig sløj og en lille Ida, der virker varm. Altså.....................for fanden, hvorfor skal alting bare være "op ad bakke" herhjemme?

God weekend til alle jer raske mennesker derude.

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

oo

aiiiii! jeg håber altså snart toppen er nået, så du kan løfte fødderne fra pedalerne og suse nedad med vind i håret og kriller i maven

god bedring til dine dejlige døtre

Anmeld

13. november 2009

Milka

aaaaaaaaargh! lorteinfluenza! god bedring

Anmeld

13. november 2009

MORJESPERSEN

Det er da bare træls... God bedrinig til dine piger, håber snart de er friske igen..

Anmeld

14. november 2009

Bondepigen

Årh ha... god bedring!!! Håber snart de får det bedre...!!!

Anmeld

14. november 2009

JustAnotherName

"Fredag den 13'ende" !!?!!

Det er da bare noget rigtig forbandet møg.
RIGTIG GOD BEDRING MED DINE SMÅ PIGER!
Håber Anna bliver rask i en fart, og at Ida slipper udenom.

Knus herfra....

Anmeld

14. november 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Ja, så er vi ramt af Influ.A..................DAMN!! Anna skulle sove ved min mor i nat, og kl. 3.45 ringede "den gamle" og fortalte at Anna var rigtig skidt.

Her til morgen havde hun 40 i feber..............og det er noget skidt, at hun er syg, da Ida ikke tåler at blive smittet. Hun må ikke blive vaccineret mod influenzaen, p.g.a alt det andet halløj med vacciner....................og derfor fik vi i går, da vi var til konsultation hos vores overlæge på skejby sygehus, at vide, at hvis nogle i familien fik feber, så skulle vedkommende podes, og vi skulle starte behandling op med tamiflu mixtur til Ida. Vi fik en recept med hjem, som vi bare kunne gå på et af de store apoteker med...........................year right!!

Efter mange lange samtaler med både læge (som ikke ville pode), farmakolog (som ikke kunne skaffe tamiflu mixtur, kun kapsler som Ida jo ikke kan tage) og skejby sygehus, som selvfølgelig var vores redning............og havde mixtur liggende, som vi bare kunne hente.......har jeg nu en Anna, der er virkelig sløj og en lille Ida, der virker varm. Altså.....................for fanden, hvorfor skal alting bare være "op ad bakke" herhjemme?

God weekend til alle jer raske mennesker derude.

Knus Mette

Ihh altså, det er da bare slet ikke i orden at i skal blive ved med at blive ramt!!!

Jeg synes sgu det er sejt at du stadig holder dig oprejst!

Rigtig god bedring til Anna og så krydser jeg fingre for at Ida slipper!

Anmeld

14. november 2009

NaFe

Åhhh nej altså... Rigtig go bedring med de små, håber ikke a i os bliver smittet s´å... Øv altså...

Kæmpe knus til jer

Anmeld

14. november 2009

Mira0911

Hvor træls... På min kærestes arbejde er der en som ligger hjemme med det nu...

Og min kæreste har alle symptomer, og er på arbejde nu, men vil første ringe til vagtlægen når han kommer hjem fra arbejde...

Neeej, forkerte gruppe..

Anmeld

14. november 2009

Vingummien

ej noget møg, øv altså, du syntes jeg godt nok der burdes siges stop hjemme ved jer, er ikke fair Håber det er en hurtig omgang og tøserne tager det pænt.

God bedring med dem og jer hvis grisen også hopper på jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.