normal at være så træt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.550 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. november 2009

MaleneGærup

Er kommet hjem fra en dejlig afslappende ferie for godt en uge siden, så jeg burde være frisk og veludhvilet, men jeg er bare så træt at jeg kan sove hele tiden. Er det årstiden, graviditeten- er i 33. uge. er det normalt eller burde jeg være bekymret over det?

Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

CarinaSB

Jeg var os træt hele tiden .. Kunne sove 2-4 timer til middag og så sove 3 timer lige efter vi havde spist .. og så sove igen når vi skulle i seng .. Men jeg fandt så ud af 2 uger før termin at jeg havde for lavt jernprocent ..

Anmeld

13. november 2009

Hanan <3

jeg er også konstant træt jeg er i uge 34 om to dage og kan sove hele dagen har ik lyst til noget som helst hehe

har ellers været rigtig frisk hele graviditeten måske er det vejret eller måske fordi det snart er tid

Anmeld

13. november 2009

tb

Hanan <3 skriver:

jeg er også konstant træt jeg er i uge 34 om to dage og kan sove hele dagen har ik lyst til noget som helst hehe

har ellers været rigtig frisk hele graviditeten måske er det vejret eller måske fordi det snart er tid

tager du jerntilskud??

Anmeld

13. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har 2 uger til termin og de sidste par dage er jeg ligefrem begyndt at sove godt om natten.

Når jeg vågner om morgenen vender jeg mig om og sover videre. Når jeg har været oppe et par timer skal jeg lige sove et par timer til middag. Så tror det er meget normalt at blive rigtig træt igen til sidst. Og årstiden oveni gør det nok ikke bedre.

Jeg tager gravijern, men noglegange kommer jeg til at tage dem sammen med de andre vitaminer, hvilket jo nedsætter virkningen. Så måske en god ide at tage lidt ekstra de dage hvor det sker.

Nu skal vi jo også snart til at miste en masse blod.

Anmeld

13. november 2009

Anne85

Prøv at tage dine jerntabletteer me et glas appelsin juice... et øger optagelsen

Anmeld

14. november 2009

MaleneGærup

RGN skriver:

Jeg har 2 uger til termin og de sidste par dage er jeg ligefrem begyndt at sove godt om natten.

Når jeg vågner om morgenen vender jeg mig om og sover videre. Når jeg har været oppe et par timer skal jeg lige sove et par timer til middag. Så tror det er meget normalt at blive rigtig træt igen til sidst. Og årstiden oveni gør det nok ikke bedre.

Jeg tager gravijern, men noglegange kommer jeg til at tage dem sammen med de andre vitaminer, hvilket jo nedsætter virkningen. Så måske en god ide at tage lidt ekstra de dage hvor det sker.

Nu skal vi jo også snart til at miste en masse blod.

ok, lyder godt at der er andre der har det ligesom mig, det er bare skide træls at være så træt når der er så mange ting man gerne vil have ordnet, både op til jul og når den lille bebs kommer.

Jeg har det næsten ligesom dig, RGN. Jeg er godt nok oppe og tisse 2-4 gange om natten, men det gør jeg jo næsten i søvne, når jeg har været oppe et par timer eller bare været ude at gå tur med hundene er jeg klar til en lur på et par timer igen og går så senest i seng kl 23.00.

Jeg havde lidt problemer med maven, så jeg tog ikke jerntilskud hver dag i en periode, så måske er det det jeg bøder for nu- men er dog begyndt at tage dem hver dag igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.