RGN skriver:
Jeg har 2 uger til termin og de sidste par dage er jeg ligefrem begyndt at sove godt om natten. 
Når jeg vågner om morgenen vender jeg mig om og sover videre. Når jeg har været oppe et par timer skal jeg lige sove et par timer til middag. Så tror det er meget normalt at blive rigtig træt igen til sidst. Og årstiden oveni gør det nok ikke bedre.
Jeg tager gravijern, men noglegange kommer jeg til at tage dem sammen med de andre vitaminer, hvilket jo nedsætter virkningen. Så måske en god ide at tage lidt ekstra de dage hvor det sker.
Nu skal vi jo også snart til at miste en masse blod. 
ok, lyder godt at der er andre der har det ligesom mig, det er bare skide træls at være så træt når der er så mange ting man gerne vil have ordnet, både op til jul og når den lille bebs kommer.
Jeg har det næsten ligesom dig, RGN. Jeg er godt nok oppe og tisse 2-4 gange om natten, men det gør jeg jo næsten i søvne, når jeg har været oppe et par timer eller bare været ude at gå tur med hundene er jeg klar til en lur på et par timer igen og går så senest i seng kl 23.00.
Jeg havde lidt problemer med maven, så jeg tog ikke jerntilskud hver dag i en periode, så måske er det det jeg bøder for nu- men er dog begyndt at tage dem hver dag igen....
Anmeld