kylling i karry

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. november 2009

Susan1978

hej tøser og godtfolk,

min søster og hendes forlovede+ min nevø kommer og spiser i aften og vi snakkede om at vi godt kunne tænke os kylling i karry.

for at gøre det simpelt, tænkte jeg at koge en kylling (tror i det er nok til 4 voksne og et par småbørn der ikke siser så meget? )

så findes der Knorr karry sovs, som faktisk smager rigtig godt..

så ville jeg putte kyllingekødet deri, men så er det jo bare så kedeligt.

hvad ville i synes man kunne putte i sovsen?

æble, annanas ?  men skal det evt ristes på en pande først?

peanuts til?

også skal det selvfølgelig serveres med ris.

håber nogle kokkekoner har nogle gode råd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

W&M <3

Hejsa.

Når vi laver kylling i karry plejer vi at putte ananas og bambusskud i. det smager super godt. og vi kommer begge ting i lige fra dåserne.

Janie.  

Anmeld

13. november 2009

Valle81

Hejsa;0)

Her kommer der et godt tip:0)

Blend løg og æble sammen til en mos:0) Svits det er gryden sammen med smør og karry. Tilsæt en dåse af de der dessertmandariner og hak dem, så der ikke er hele stykker men bare de der blærer.

Tilsæt vand og lad det stå og koge og trække smag og namme namme nam og så put en kvart liter madfløde i:0)

Det smager så så godt:0)

Anmeld

13. november 2009

LotteGabriella

hej tøser og godtfolk,

min søster og hendes forlovede+ min nevø kommer og spiser i aften og vi snakkede om at vi godt kunne tænke os kylling i karry.

for at gøre det simpelt, tænkte jeg at koge en kylling (tror i det er nok til 4 voksne og et par småbørn der ikke siser så meget? )

så findes der Knorr karry sovs, som faktisk smager rigtig godt..

så ville jeg putte kyllingekødet deri, men så er det jo bare så kedeligt.

hvad ville i synes man kunne putte i sovsen?

æble, annanas ?  men skal det evt ristes på en pande først?

peanuts til?

også skal det selvfølgelig serveres med ris.

håber nogle kokkekoner har nogle gode råd.

skrældede æblestykker og hakket løg som svitses på panden inden Det smager MUMS Det er faktisk min yndlingsret og min veninde er bare den total bedste til at lave den

Det er så med stegte kyllingestykker som laves på panden, når man har brændt karryen af....så bliver det stegt i karryen og derefter svitser man løgene ned i og så tilsætter man madfløde/creme fine og 10 min. inden det er færdigt, tilsætter man æblerne

Anmeld

13. november 2009

Vingummien

min mor bruger det med æblestykke rog ananas næsten hver gang hun laver sådannoget, og så bønnespire osv i, hun steger det ikke eller noget først hun kommer det bare i  sovsen og så er det jo klar når sovsen er, og det smager rigtig godt.

Anmeld

13. november 2009

Susan1978

tak for alle ideerne..

vil i mene at en kylling er nok?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.