Er det for meget forlangt at få ros eller andet med på vejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. november 2009

Vingummien

Kan simpelhen blive så gal på Franks mor, og ved det også går ham på, og hare bare lyst til at sige noget til hende, hun er en af de personer der skal være bedre osv.

De har en datter på 2½ år.

Emil har jo været lidt syg og lidt bagefter med nogle ting og er bare kommet så meget efter det og er så glad osv hele tiden og det vil man jo gerne prale lidt af til sin familie osv ringe og fortælle det. Ikke at de skal råbe WAUUV i den anden ende af tlf, men bare ej det var da godt han er kommet med igen eller sådan.

Men nej den er sten sikker hver gang man ringer til hans mor så kommer den her" det gør nanna også eller det gjorde nanna også, det gjorde nanna før denn tid Emil gjorde osv. Kommer aldrig et det var da sejt at han gjorde det og det, så glem hendes eget barn gjorde det, det er jo ikke en konkurrence.
manden er sgu da baare stolt af sin søn og vil kunne ringe og "prale" lidt uden der kommer sådan en kommentar.

Da Emil var helt lille var han jo en del foran med mange ting og mødte jeg en der havde et barn på Emils alder som måske en måned efter Emil f.eks var begyndt at sidde kom og sagde at nu var deres begyndt at sidde så begyndte jeg sgu da ikke at snakke om Emil, så syntes jeg da det var sejt at hendes barn nu kunne sidde.

Er det bare os der er helt forkert på  den, vil i ikke også have det sådan hvis det var sådan hver gang i ringede hjem for at fortælle lidt om den bette.

Det værste ved det er at nogle af de ting hun siger slet ikke passer, utroligt at skulle konkurre sådan med ens egen søn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

anna-jonas

Man kan desværre ikke lave folk om..................det har jeg lært "the hard way".............men man kan lave den måde man selv er, over for de mennesker om.

Synd at hun ikke kan glæde sig, på sin søns og barnebarns vegne.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.