visdomstænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. november 2009

memuffin

øh... har lige opdaget at jeg har fået en visdomstand?!?

Nu har jeg altid troet at visdomstænder skulle gøre frygteligt ondt og ikke skulle kunne være der osv...

meen man hører jo som regl kun skrækhistorierne...

er der andre end mig der har fået visdomstænder uden problemer?

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Honningblomst

Ja, da jeg var 14 år-griner- så det er tyve år siden og de sidder fint, havde ikke ondt, har ikke hul i dem...ingen problemer...

Anmeld

13. november 2009

Vingummien

Du er en af de heldige sp skal du nok hellere ikke have den fjernet

Anmeld

13. november 2009

Leneur

Ja jeg fik også mine visdomstænder ret tidligt og har fået fjernet 2, da der var gået huller i og jeg på sigt ville få problemer med dem. Har stadig 2 tilbage, så nu er jeg kun halvt så dum som jeg plejer at være....... ;-) (reklamen for tryg)

Anmeld

13. november 2009

Becks

Fik mine for 10 år siden, og nej hvor gjorde det ondt..

Fik opereret én ud for 3 år siden, og hevet én ud for 2 år siden... I sidste måned, knækkede én, og den skal jeg have hevet ud i næste måned og den sidste fjerner de med det samme, da der garanteret vil komme problemer med den også..

Anmeld

13. november 2009

memuffin

ja... er godt nok glad for at jeg ikke har haft flere men.. har ellers super dårlige tænder så har for engangs skyld været heldig!!!

håber ikke de skal hives ud på et tidspunkt , har prøvet det 2 gange og det var bestemt ikke sjovt..

tak  for svar

Anmeld

13. november 2009

oo

jeg fik også mine som teenager og der er ingen problemer, men det er nu nok mest fordi jeg som 13 årig fik fjernet fire tænder (en kindtand i hver side) fordi der ikke var blivende tænder bagved dem og derefter havde bøjle på, som rykkede de resterende tænder fremad over det hul de andre havde efterladt og voila så var der plads til visdomstænderne. men både min morfar, mor og søster har fået fjernet visdomstænder ved store operationer, fordi roden snor sig om kæben

du skal bare være glad for at du ingen problemer har, det behøver man ikke

Anmeld

13. november 2009

Ox.

Uha du er heldig, har 4 visdomstænder, hvor der kun er plads til den ene af dem.

Af de 3 andre, er der endda 1 der vende på siden så den trykker ud på de andre tænder, men jeg har absolut ingen penge til at kunne få dem fjernet endnu, så jeg må leve på ipren et godt stykke tid endnu ...

Anmeld

13. november 2009

frk andreasen

de først 3 visdoms tænder kom op uden problemer. men den 4 kom da osse op med den gjorde hammer ondt og den døde så den er blevet rykket ud

knus tanja

Anmeld

13. november 2009

TbCp

memuffin skriver:

øh... har lige opdaget at jeg har fået en visdomstand?!?

Nu har jeg altid troet at visdomstænder skulle gøre frygteligt ondt og ikke skulle kunne være der osv...

meen man hører jo som regl kun skrækhistorierne...

er der andre end mig der har fået visdomstænder uden problemer?

Jannie

De to nederste har jeg ingen problemer med. De to øverste har jeg fået hevet ud da der kom hul i dem begge.... og nøj for en tandpine!!! Så jeg var slet ikke bange for at få dem hevet ud de skulle bare ud NUUUU!

Men som sagt de to der sidder i undermunden har jeg ingen bøvl med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.