Til jer der ikk har læst del 1.
Min chef har ikk været så god mod mig siden jeg kom fra barsel og hun fandt ud af jeg var gravid igen. Der har været problemer med alt fra lægebesøg til ferie.
Jeg skrev i del 1 at min kære chef havde sagt ja til jeg kunne holde ferie inden barsel, men nu 2 mdr før kunne jeg lige pludselig ikk, da hun havde fået datoerne forkert i sit hovedet.
Men men men jeg har fundet den "bedste"
løsning på mit problem, altså et der ikke betyder jeg skal sige op eller noget før lige inden min barsel slutter. Jeg var fordi min læge kort i onsdag med Cassandra og han havde ikk lige tid til mig, men hans lægesekretær sagde at jeg højst sandsynlig har fået bækkenløsning, så jeg har været sygemeldt fra onsdag aften kl. 18 og endtil videre til mandag hvor jeg kl. 12 har tid hos lægen, som nok fortæller mig at jeg har bækkenløsning. For nej hvor har jeg ondt når jeg skal gå og i min ryg. Jeg kan dårlig nok aflevere Cassandra i vuggestue og gå hjem igen uden det går ondt og det tager 10 min. 
Men det jeg synes er det værste af det hele, det er at jeg lige nu kun er glad for jeg har fået det, selvom jeg ikk kan bære Cassandra og gå særlig meget uden det gør ondt. Det er jeg slipper for mit arbejde og at jeg vis lægen bekræfter det ikk skal på arbejde mere inden min barsel ca 22 jan. Hvad fortæller det så lige om mit arbejde, at selvom jeg har ondt, kan jeg kun se de gode sider af det lige nu.
Anmeld