Fødselsdag og tøsetur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. november 2009

Klitgaard

Jeg har fri i dag , men har faktisk overhovedet ikke tid til at sidde her.  Ida skal holde 10 års fødselsdag for klassen i aften , der kommer 14 unger fra 17 til 21 .Det skal nok blive festligt men er ikke klar overhovedet om lidt når butikkerne åbner skal jeg ind og handle har en laaang indkøbs liste , jeg skal også have lavet en masse bøf til deres burgere og en masse andet . Når Ida får fri fra skole har hun sin bedste veninde med hjem så skal de sammen pynte op hun bliver her også og sover . Jeg glæder mig til at holde fødselsdags fest for Ida men glæder mig nu også til det er overstået.

I morgen kommer min gode veninde som jeg har kendt i over 25 år hun kommer allerede halv ni så kører vi til ålborg og så skal der jule shoppes og hygges hele dagen den dag har jeg glædet mig til så længe .

Søndag skal vi bare hygge her hjemme og blir hvis også nød til at gøre lidt rent .

Hvad med jer hvad skal i lave i weekenden.

Mange hilsner Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Barbamama

Det lyder super hyggeligt. Jeg glæder mig helt vildt til i aften. jeg har bildt min kæreste ind at jeg skal hjem til min bedste veninde og at hun kommer og henter mig, men når hun kommer siger jeg til min kæreste at han meget gerne må gå ind og klæde om for vi skal ud og spise!  Det er første gang siden vi fik vores datter at vi skal være kærester igen.... Hi hi... Helt alene  Så er jeg bare spændt på at se hvad Carla siger til når mor og far ikke er hjemme....

I morgen kommer min mor og søndag SKAL jeg faktisk hjem til min veninde for hun holder fødselsdag  Det bliver en dejlig weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.