Lidt hjælp ønskes ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. november 2009

Anonym trådstarter

Jeg har lige et lille spørgsmål til de damer:

Jeg har her til morgen taget en graviditetstest. Da jeg så på den efter 4 - 5 min var der intet at se. Da jeg så kom på badeværelset lidt senere (måske 20 min senere) skelede jeg lige til testen som lå på bordet, og nu er der altså en meget svag streg (ud over kontrolstregen). Er den så falsk ?? Eller kan den være god nok ??

Jeg har haft det sådan denne cyklus, at jeg har fået følelsen af at være gravid, niv i underlivet i den ene side, kvalme et par gange, ja sådan en fornemmelse af, at den altså er god nok.

Hvad siger I til testen ??

Jeg tester selvfølgelig igen i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Misjelle

Jeg siger tillykke, tror helt bestemt den er god nok . Det var i alt fald helt på samme måde da jeg var gravid med min søn og skulle teste. Mener heller ikke en graviditetstest kan være falsk positiv, kun falsk negativ .

Anmeld

13. november 2009

klmf

Jeg ville tage en kontroltest... Generelt skal man overholde 'tidsfristerne' for at kunen stole på resultatet og jeg mener, at langt de fleste test angiver, at alt hvad man aflæser udover fx 10 min kan man ikke regne med.

Så på den igen - og jeg krydser fingre for at du får et godt resultat

Anmeld

13. november 2009

oo

det samme skete for mig sidste år, og først nogle dage senere kom stregen frem indenfor de der 3-5 minutter, så jeg syntes du skal blive ved med at teste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.