flere der er gået over tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. november 2009

christina2412

ja jeg er idag 40+1, og vores lille søn gider åbenbart ikke ud til os.er første gangs fødende, så ku jo forvente jeg ikke fødte til tiden.

var ved jm i onsdags, han er skønnet til 3700g, og han ligger meget meget langt nede, og fast  

håber bare fødslen går igang snart, for gider ikke mere nu.

christina 40+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Puha.. Jeg føler med dig. Jeg er kun 38 + 1, så jeg er endnu ikke gået over tid, men bare tanken om at gøre det er nok til at jeg overveje at kaster mig ned på gulvet og skrige.

Ved I hvad han skal hedde?

Anmeld

13. november 2009

Valle81

Kære mine søde skønne medgravide:0)

Selvom i er utålmodige osv, så HUSK nu at nyde det. Lige denne tid og lige denne graviditet kommer aldrig igen.

Og tro mig, er næsten 100% sikker på at i en dag vil komme til at savne at være gravide:0)

Så husk at nyde det, selvom det er hårdt osv:0)

Christina,

22+4 og en datter på snart 6:0)

Anmeld

14. november 2009

christina2412

RGN skriver:

Puha.. Jeg føler med dig. Jeg er kun 38 + 1, så jeg er endnu ikke gået over tid, men bare tanken om at gøre det er nok til at jeg overveje at kaster mig ned på gulvet og skrige.

Ved I hvad han skal hedde?

ja han skal hedde phillip rico holmberg

hvad venter i jer?

christina 40+2

Anmeld

14. november 2009

christina2412

Valle81 skriver:

Selvom i er utålmodige osv, så HUSK nu at nyde det. Lige denne tid og lige denne graviditet kommer aldrig igen.

Og tro mig, er næsten 100% sikker på at i en dag vil komme til at savne at være gravide:0)

Christina,

jeg ved godt den aldrig kommer tilbage denne graviditet, men jeg er MEGET utålmodig nu. jeg har bækkenløsning, og har meget ondt.

min mave er kæmpe stor, mine ben ansigt og finger er hævede. mine finger sover 24 timer i døgnet, så jeg vil meget gerne, han snart kommer ud til os

ku være sjovt, at du skrev, når du var ved slutningen af graviditeten  for, at se om du ikke syntes det er meget hårdt og utålmodigheden ikke har meldt sig

for selvfølgelig er jeg overud lykkelig for jeg endelig er blevet gravid efter 8 års forsøg, men det er rigtig hårdt nu.

christina 40+2

Anmeld

14. november 2009

Lærke90

Valle81 skriver:

Christina,

Jeg er også en af dem som glæder sig til graviditeten er overstået - det var sjovt, hyggeligt og dejligt til at starte med, men nu er det bare hårdt

Men ja man kommer nok til at savne de spark man får fra den lille når man er gravid

Anmeld

14. november 2009

FrkC

Hopper lige ind  Jeg hører jo slet ik til her

Vil bare lige puuuuuuste  noget ve-støv i din retning

I'm out again

Anmeld

14. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Selvfølgelig skal man huske at nyde det. Jeg er bare så dårlig til det fordi jeg bruger for meget energi på at spekulere på om han har det godt derinde. Især når han bliver stille, hvilket er temmelig ofte.

Jeg har haft en let graviditet. Endte dog med en sygemelding 3 uger før pga. rygsmerter som dog er helt okay, så længe jeg ikke laver for meget eller kører i bus og tog. Men jeg er virkelig træt af at sige "ÅH" hver gang jeg rejser mig op.  Og at gå så langsomt så langsomt at ældre kvinder med rollator overhaler mig. Jeg har også næsten taget 30 kilo på, så det kan mærkes.

Og selvfølgelig er jeg bare utålmodig fordi jeg venter i længsel på at se vidunderet.

Vi venter os en lille dreng, der ska hedde Loke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.