Vil ikke skiftes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Anetski

Hej

Min soen er 1 aar og er begyndt at skrige i vilden sky naar han skal skiftes. Han sparker og proever at vende sig saa det er ikke lige nemt.

Er der nogen der har nogle gode raad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

mariamiss6

Umiddelbart er det en fase alle børn går igennem.... nogen gange gider han måske bare ikke, fordi han lige er midt i en god leg eller noget andet....

Jeg gjorde bare det at jeg jeg simpelthen holdt ham fast så godt jeg kunne... og så skyndte jeg mig så meget som muligt....

Selvom han ikke forstår det så godt, og måske også har svært ved at høre dig. Så prøv at forklare ham i meget korte og meget enslydende sætninger, at det altså er nødvendigt at blive skiftet.

Og så snart du har mulighed for det så lad en anden skifte ham, farmand eller en bedste.... Det hjælper nogen gange, bare fordi det ikke er mor.... Det måtte jeg selv ty til, så tit jeg kunne, fordi jeg var højgravid da min søn ramte den fase, og han sparkede mig altid forfærdeligt meget og hårdt i maven.

Anmeld

13. november 2009

malou

åh gud... den fase har vi været i længe... synes stadig vi er midt i den. Han skriger, sparker og slår ud efter mig.... jeg giver ham noget han kan kigge på... enten legetøj, noget der knitre osv... nogle gange lykkedes det mig.. nogle dage er rigtig gode.. andre dage rigtig dumme... jeg prøver bare at kilde ham... lege titte bøh alt muligt for at aflede ham... bandit

knus malou

Anmeld

13. november 2009

frk andreasen

jeg er gået over til bukse bleer når hun er hjemme. for så går skiftningen bedre.  det sys hun er sjovt at hun selv kan trække dem op ( hun er så også 2,8 og er ved at lærer at gå uden)hun plejede også at vende sig skrige og råbe og stikke af osv.. nu gør hun så det når hun skal have overtøj på i stedet for de små banditter

knus tanja 21+5

Anmeld

13. november 2009

Mira0911

Den fase er vi i nu...

Anmeld

13. november 2009

Valle81

Hejsa:0)

Den fase går alle børn igennem, de vil lige prøve en grænse af og se hvor meget vi kan hoppe og danse:0)

Da Asta havde det sådanagde jeg: Det kan godet være at du synes det er træls, men skiftes det skal du. Og der findes den hårde måde og den gode måde.

Så fandt hun hurtigt ud af at det var rarer at ligge stille og blive hygget om, end at blive bakset og moslet rundt( fordi hun selv var så urolig):0)

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.