Se nu hvad i har fået mig til.................

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. november 2009

anna-jonas

Al den snak om jul....................og små pigekjoler. Så nu er jeg gået på shoppe-raid på nettet. Det er slet ikke til at vælge.....................for der er så mange fine små prinsessekjoler, som ville være helt perfekte på mine piger.

Men tak.......................fordi i fik mine tanker adspredt lidt. Vi har nemlig været på skejby sygehus i dag, med Ida. Og har fået lagt et stort udredningsprogram, som hun skal igennem de næste par måneder. Men det vil jeg skrive om i et andet indlæg.................når jeg orker det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Al den snak om jul....................og små pigekjoler. Så nu er jeg gået på shoppe-raid på nettet. Det er slet ikke til at vælge.....................for der er så mange fine små prinsessekjoler, som ville være helt perfekte på mine piger.

Men tak.......................fordi i fik mine tanker adspredt lidt. Vi har nemlig været på skejby sygehus i dag, med Ida. Og har fået lagt et stort udredningsprogram, som hun skal igennem de næste par måneder. Men det vil jeg skrive om i et andet indlæg.................når jeg orker det.

Først til dig og Ida

Julestemninger er overhovede ikke nået til ghettoen -Men jeg vil da meget gerne se de kjoler (link)  som du har kikket på, måske det vil sprede lidt stemning herved mig.

og tilslut fra Malutten

Anmeld

12. november 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

Først til dig og Ida

Julestemninger er overhovede ikke nået til ghettoen -Men jeg vil da meget gerne se de kjoler (link)  som du har kikket på, måske det vil sprede lidt stemning herved mig.

og tilslut fra Malutten

Her er Ida's julekjole........................eller en af dem. Købt på trendsales til en halvtredser inkl. porto. Det er sgu' billigt.

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&ID=14313089&forum=300&road=&search=&status=

Knus

Anmeld

12. november 2009

Klumpe-dumpe

Hvor er den yndig

Hun bliver bare så smuk.

Hvad søgte du på? Jeg er bare så dårlig til at søge derinde

Anmeld

13. november 2009

Karo

Jo jule humøret har også nået hvidovre

Og sikken en fin kjole du har bestilt. Jeg bliver da helt glad for at jeg skal have en pige denne gang så jeg også kan fortabe mig i alle de fine kjoler og 50 kr. ja det er godt nok billigt.

Håber i alle stadig er ved god mod trods mødet idag.

Knus Katja

Anmeld

13. november 2009

NaFe

Nåååh vor er den bare fin... Vi får godt nok alle nogle smukke piger til jul... hold da op.. smiler...

Anmeld

13. november 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Nåååh vor er den bare fin... Vi får godt nok alle nogle smukke piger til jul... hold da op.. smiler...

Ikke mig.... Kan ski ikke finde en julekjole

Anmeld

13. november 2009

NaFe

malucca09 skriver:

Ikke mig.... Kan ski ikke finde en julekjole

Det kan jeg simpelhen ik tror...du kan jo altid finde de bedste hjemmesider... Men ja... Jeg måtte jo os tage heeelt til usa for a finde mig en..hehe...

Anmeld

13. november 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Det kan jeg simpelhen ik tror...du kan jo altid finde de bedste hjemmesider... Men ja... Jeg måtte jo os tage heeelt til usa for a finde mig en..hehe...

Jo har også fundet mange så flotte kjoler, men de er for store til Malutten...

Er der en hjemmeside til hvor du købte Feluca´s kjole?

Anmeld

13. november 2009

NaFe

malucca09 skriver:

Jo har også fundet mange så flotte kjoler, men de er for store til Malutten...

Er der en hjemmeside til hvor du købte Feluca´s kjole?

Nååå den lille spire vip... er nu sikker på der godt kan findes en.. hvad størrelse er hun i nu da..

http://www.sophiasstyle.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.