De danske mænd er ikke så grimme endda, men de svenske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.459 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Honningblomst

er pænere...sådan Rosa, men du er sørme også langt over gennemsnittet for hvordan danske kvinder ser ud..

Tilgengæld er englænderne grimme....

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/englaenderne-er-grimme-til-date

Knus Eva...som for sjov har lavet en profil derinde... så jeg er også på valg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

NaFe

Danske mænd er skam pæne, men heeelt klart så har svenskerne altså også nogle rigtig flotte fyre må man sige...

Og ja det med englænderne..det er skam true..kan huske da jeg var i london..så ikke en eneste atraktiv mand.. hmmm

Og så vil jeg da sige a jeg er inde på beautifulpeople..syntes nu det meget sjovt a se dem der bliver stemt ind...

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

Feluca09 skriver:

Danske mænd er skam pæne, men heeelt klart så har svenskerne altså også nogle rigtig flotte fyre må man sige...

Og ja det med englænderne..det er skam true..kan huske da jeg var i london..så ikke en eneste atraktiv mand.. hmmm

Og så vil jeg da sige a jeg er inde på beautifulpeople..syntes nu det meget sjovt a se dem der bliver stemt ind...

Jeg regner med at blive stemt ud med fuld musik... synes nu heller ikke folk derinde er så smukke...tilgengæld er der et klart mønsker i at jo mindre tøj på pigerne jo nemmere kommer de ind... eller ?

Men sjovt koncept..

Anmeld

12. november 2009

oo

jo men jeg tror også de svenske mænd narrer os med deres smukke sprog...jeg blir i hvert fald altid helt bims når jeg lytter til en svensker - og så har de så mange ord som er så meget sødere på svensk end på dansk

men jeg må jo erkende at Rosa er en virkelig smuk kvinde, man kan jo vælge at se det sådan at hun hiver alle os middelmådige danskere op på et lidt højere niveau

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

Tjuhl skriver:

jo men jeg tror også de svenske mænd narrer os med deres smukke sprog...jeg blir i hvert fald altid helt bims når jeg lytter til en svensker - og så har de så mange ord som er så meget sødere på svensk end på dansk

men jeg må jo erkende at Rosa er en virkelig smuk kvinde, man kan jo vælge at se det sådan at hun hiver alle os middelmådige danskere op på et lidt højere niveau

Åh ja...det gør hun...men det mest trælse ved den tøs, det er sgu at hun er helt vildt smuk og samtidig super intelligent...helt ærligt, hun har bare raget til sig da der blev delt ud af goder...

Anmeld

12. november 2009

NaFe

Eva skriver:

Jeg regner med at blive stemt ud med fuld musik... synes nu heller ikke folk derinde er så smukke...tilgengæld er der et klart mønsker i at jo mindre tøj på pigerne jo nemmere kommer de ind... eller ?

Men sjovt koncept..

Neej..der er nu også mange sjove typer som på enhver anden dating site..

Men heeeelt klart..jo mere babs de viser, jo nemmer kommer de inde.. men hvad havde man os forventet.. smiler... Jeg oprettede nu os bare min profil for sjov for mange år siden da det kun var for dansker...

Anmeld

12. november 2009

Becks

Eva skriver:

Åh ja...det gør hun...men det mest trælse ved den tøs, det er sgu at hun er helt vildt smuk og samtidig super intelligent...helt ærligt, hun har bare raget til sig da der blev delt ud af goder...

Helt enig

Rosa er en super smuk pige, kunne du have gemt lidt til os andre haha

Knus Beck, som bare føler sig grimmest af alle pt

Anmeld

12. november 2009

Ansemusen

Ja det må man nok sige! Rosa du skulle skamme dig  

Anmeld

12. november 2009

Honningblomst

Feluca09 skriver:

Neej..der er nu også mange sjove typer som på enhver anden dating site..

Men heeeelt klart..jo mere babs de viser, jo nemmer kommer de inde.. men hvad havde man os forventet.. smiler... Jeg oprettede nu os bare min profil for sjov for mange år siden da det kun var for dansker...

Så kan du nok se mig med lange bukser og sort trøje der går helt op i halsen, så er jeg ikke det store hit...

Anmeld

14. november 2009

malou

En ting er sten sikkert..... de flotte og lækre svenske mænd bor ihvertfald ikke i skåne... det eneste jeg ser herovre er den ene kiksede Herrey´s look a like efter den anden... haha.... det er faktisk helt forfærdeligt.....- godt man stadig kommer hver dag ovre på den danske side af sundet ellers ville mine øjne virkelig sulte på gaden.... smiler

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.