Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Niklas Emil ved da lige hvordan han skal smelte sin mor.... Igår sang vi "jeg er en lille undulat" og da jeg var færdig med sammen, sang Niklas Emil videre...... dog på hans eget sprog, men der var ingen tvivl om at det virkelig var "den lille undulat" han sang. Det var det sidste af sangen "for jeg vil heller, for jeg vil heller ha coca cola og is" Nåååårh det var bare vildt kært.
Senere samme dag hørte vi børnesange i stuen. Han hørte bl.a "der sad 2 katte på et bord" og da den sluttede nærmest råbte Niklas Emil "kvittevitte vit bom bom". Det første var dog ikke helt tydeligt, men bom bom det kom klart og tydeligt. Utroligt kært og det har jeg levet højt på lige siden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nårh suk... det er bare så sødt!!! Hvor er han dygtig, din smukke dreng!
Nååååh... Smelte smelte smelte... <3
Kan lige forstille mig det... Og det kan da ikke være andet end kært... Glæder mig så meget til der kommer noget sprog på herhjemme, så vi også kan synge lidt.. Håber dog hun vil synge med på sin mors nik&jay som vi høre meget..Hahaha.. Boing Boing..
Nårh hvor sødt. Suk altså
Minder om da Emil sang med på lille peter edderkop for første gang.
Åhh de små ting de kan gøre og så smelter man bare
Vinker skriver: Niklas Emil ved da lige hvordan han skal smelte sin mor.... Igår sang vi "jeg er en lille undulat" og da jeg var færdig med sammen, sang Niklas Emil videre...... dog på hans eget sprog, men der var ingen tvivl om at det virkelig var "den lille undulat" han sang. Det var det sidste af sangen "for jeg vil heller, for jeg vil heller ha coca cola og is" Nåååårh det var bare vildt kært. Senere samme dag hørte vi børnesange i stuen. Han hørte bl.a "der sad 2 katte på et bord" og da den sluttede nærmest råbte Niklas Emil "kvittevitte vit bom bom". Det første var dog ikke helt tydeligt, men bom bom det kom klart og tydeligt. Utroligt kært og det har jeg levet højt på lige siden
Årh Kan godt forstå du er stolt... Viktor er også blevet en rigtig snakkegøj
Han efterligner bare rigtig meget... Dog kun enkelte ord...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128