Blir nødt til liiiige....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Vinker

Kan bare ikke holde min glæde tilbage.... Jeg får besøg af min kære Kristine i morgen. Igen føler jeg mig beæret over at hun virkelig gider køre den laaaange vej fra Struer til Esbjerg for at hygge med mig. Det varmer ubeskriveligt meget

Det bliver skønt at se hende igen. Det er ved at være et par måneder siden sidst så der ska virkelig krammes

Måtte bare lige dele min glæde med jer thi hi

Og så vil jeg lige benytte lejligheden til at sige GODNAAAAAT til alle jer skønne NS-tøser  Håber I får en god nat og at alle engle børnene også bare storputter til den lyse morgen

Kram fra en træt Rikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

oo

du er en heldig kartoffel! Du må give Kristine et rigtig stort kram fra mig også og så må I have en rigtig dejlig dag sammen imorgen - jeg ønsker jer solskin og velopdragne unger og søde mænd

godnat godnat vinker-skat

Anmeld

12. november 2009

Vinker

Tjuhl skriver:

du er en heldig kartoffel! Du må give Kristine et rigtig stort kram fra mig også og så må I have en rigtig dejlig dag sammen imorgen - jeg ønsker jer solskin og velopdragne unger og søde mænd

godnat godnat vinker-skat

Ja jeg føler mig også som en heldig kartoffel

Ska nok give hende et stort knus fra dig Trine

Men det blir uden mænd og næsten uden unger i morgen så vi skal ind til byen og hygge og have frokost

Niklas Emil skal vi så hente om eftermiddagen og så kører hun hjem en gang om aftenen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.