influenaz-vaccine, av for h.........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Bare mig..

Ja, jeg fik den vaccine går, og har simpelthen så ondt i min arm stadigvæk. Det er som om der er en der har lammet mig. Jeg kan intet gøre med min arm.

Nogen af jer der har fået sådan en og hvad var jeres bivirkninger? Nogen der evt har haft ondt i armen og kan fortælle hvornår det går væk, for bliver sindssyg af den smerte.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

lsvendsen

Hej hej

Jeg fik også vaccinen i går og av for fanden!!!!!!!!

Jeg kan ikke engang løfte en tallerken ned fra hylden... hehe... Det går nok over...

Anmeld

12. november 2009

Heidi.

Det er en helt normal bivirkning.. Kender flere på mit job der har fået den, og de har alle haft ondt i armen i 3-4 dage bagefter...

Kh Heidi

Anmeld

13. november 2009

Miamaja

forste gang jeg nogensinde fik vacc. gjorde det ondt ugen efter men nu maerker jeg intet til det

Anmeld

13. november 2009

Smilendes

Jeg fik den også for to dage siden... Min arm gør også ondt, men det er begyndt at aftege. Ved andre vacciner fik jeg det på samme måde... Så ingen bekymring.... Jeg har endnu ikke haft nogle bivirkninger... Skal stikkes igen om 3 uger... av av

Smilende hilsner

Sussi 31+1

Anmeld

13. november 2009

Bare mig..

What??? - skal man stikkes igen?
Ja min smerte er så småt begyndt at aftage. Heldigves. For shit det gjorde ondt.
De andre vacciner jeg har fået, har der ikke været noget ved.

Anmeld

13. november 2009

Mira0911

marikka skriver:

Ja, jeg fik den vaccine går, og har simpelthen så ondt i min arm stadigvæk. Det er som om der er en der har lammet mig. Jeg kan intet gøre med min arm.

Nogen af jer der har fået sådan en og hvad var jeres bivirkninger? Nogen der evt har haft ondt i armen og kan fortælle hvornår det går væk, for bliver sindssyg af den smerte.

Mener faktisk der er en anden som fik en vaccine også, som fik ondt i armen... Hæng mig ikke op på det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.