hurtig hjælp ang smerte!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.169 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. november 2009

missKat

Hej Piger,

her til aften fik jeg rigtig ondt i maven (mavekramper), og efter lidt tid prøvede jeg at gå på toilet, da jeg troede det kunne være det. Men det er det ikke.

Nu har jeg så smerter ned i lysken, og det gør så ondt at jeg virkelig trækker vejret dybt og roligt, for at koncentrere mig.

deet har varet i 2½ time nu. 

nogen der har prøvet det???

Skal jeg kontakte vagtlægen, når jeg har haft ondt i 2½ time, eller er det at være pyldret??

håber I kan hjælpe hurtigt.

Karina 19+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Misjelle

missKat skriver:

Hej Piger,

her til aften fik jeg rigtig ondt i maven (mavekramper), og efter lidt tid prøvede jeg at gå på toilet, da jeg troede det kunne være det. Men det er det ikke.

Nu har jeg så smerter ned i lysken, og det gør så ondt at jeg virkelig trækker vejret dybt og roligt, for at koncentrere mig.

Skal jeg kontakte vagtlægen, når jeg har haft ondt i 2½ time, eller er det at være pyldret??

Karina 19+0

Kan ikke sige hvad det kan være, men nogle gange driller de graviditeter bare . Jeg ville ringe og høre dem ad på fødegangen, heller en gang for meget end en gang for lidt ... de kender som regel også alle komplikationerne og kan berolige en .

Håber det snart går over og alt er vel

Anmeld

12. november 2009

ønskebørn74

missKat skriver:

Hej Piger,

Karina 19+0

RING TIL VAGTLÆGEN!! HELLERE EN GANG FOR MEGET END EN GANG FOR LIDT!!

LENE

Anmeld

12. november 2009

6800

Har haft det på samme måde hele dagen, men jeg er ikke gravid....

Anmeld

12. november 2009

Bare mig..

Jeg har haft det samme i tre dage nu. Jeg ringede til jordmoderen, og der fik jeg at vide jeg skulle prøve og ringe til min egen læge. Jeg kom så op til min egen læge igår. Der var hjertelyd, og hun sagde det var de der ligamentsmerter.

Måske det var det?
Men ville da helt sikkert prøve at ringe.

God bedring.
Marikka 14+1

Anmeld

12. november 2009

Maise

missKat skriver:

Hej Piger,

Karina 19+0

Har du konstant ondt eller kommer og går det også når du ligger stille. Synes klart du skal ringe til fødegangen.

Anmeld

12. november 2009

baby2010

Jeg ville lægge mig på sofaen og slappe af - evt. med en varmepude og et tæppe. Det er garanteret "bare" ligamentsmerter, de kan faktisk være ret slemme - især hvis du har været meget aktiv i dag.

God bedring!

Anmeld

12. november 2009

missKat

har lige snakket med fødegangen.

Hun troede jeg havde veer, da jeg ringede fordi hun kunne høre på min stemme jeg havde ondt. Men det er jo bestemt for tideligt.

Hun var så sød at ringe tilbage om lidt da hun lige ville snakke med lægen, om jeg skulle komme derop eller skulle til lægen/skadestuen.

Hun sagde jeg måske kunne have en yderst kraftig blærebetændelse, så jeg håber det "bare" er det.

tak for jeres svar

Karina

Anmeld

12. november 2009

missKat

Maise skriver:

Har du konstant ondt eller kommer og går det også når du ligger stille. Synes klart du skal ringe til fødegangen.

konstant ondt og meget "tung" i maven.

Har lige snakket med fødegangen og venter på de ringer tilbage.

Anmeld

12. november 2009

Bare mig..

Puha, jeg krydser godt nok fingre for dig.
Håber ikke det er veer da. Kan de stoppes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.