åh alt den influenza snak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. november 2009

A.

orker bare ikke høre på det mere..igår har jeg mødt en forældrer da jeg skulle hente matti og så begynde vi snakke så spørger ham "er du ikke meget bange for influenza?" hmm nej det er jeg ikke.. "ej hold da op den er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ farlig" nej den er sgu ej.. " jeg er sååååååååå bange for den at jeg  ved ikke hvad jeg skal"............så tænker jeg sgu ta´dig sammen mand da..det er influenza vi snakker om ikke ebola  orker bare snart ikke mere at folk snakker ikke om andet end det..efter i tv blev det sagt at epidemi er på vej blev ligepludseligt alle syge  folk gør det til værre end det er bliver man smittet så bliver man smittet man kan ikke gøre noget ved det alligevel..bare lidt brok her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Tynen

Må dælme give dig ret

Selvom jeg ikke kommer så meget ud, hører jeg nærmest ikke om andet

Trine - Ikke bange for influenza A.. Bare opkast generelt

Anmeld

12. november 2009

1977

Profilbillede for 1977
Tynen skriver:

Må dælme give dig ret

Selvom jeg ikke kommer så meget ud, hører jeg nærmest ikke om andet

Trine - Ikke bange for influenza A.. Bare opkast generelt

Jepper

Anmeld

12. november 2009

TbCp

Synes godt nok også det er kørt alt for meget op!!!!

Anmeld

12. november 2009

NaFe

Heeelt enig..Jeg syntes os det er kørt helt vild meget op... Jeg er altås heller ikke bange for a få den... Og skal slet ikke vaccineres ej heller min datter...

Anmeld

12. november 2009

LauraLW

...

Laura - som normalt heller ikke er nervøs for influenza epedimier, men tænker godt nok meget på den dumme vaccine, og om den er skader mere end den gavner... Har jo et andet liv jeg også skal tage hensyn til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.