Overvejer doner-sæd for at gøre min datter til storesøster!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.747 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Mutti2

Puha, jeg vil bare så gerne gøre min dejlige vidunderlige datter til storesøster. Jeg er SÅÅÅÅ skruk, og vil SÅ gerne at der ikke er særlig stor alders forskel imellem mine børn!

Men efter som jeg er single, er det ikke en mulighed lige nu!! Jeg skriver med mange, men ingen af dem føltes rigtig, og jeg gider ikke date, bare for at date.

Min tanke er at jeg giver det maks et år mere... og hvis ikke jeg har fundet fyren i mit liv, overvejer jeg seriøst at tage på klinik og få sat donersæd op!!

Er der andre der overvejer det samme eller som har taget springet?? Og hvad var jeres tanker og følelser omkring det??

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

dorthemus

Det har jeg gjort  Jeg er gravid ved hjælp af åben sæddonor på privatklinikken Stork i København.

Spørg endelig hvis der er noget du vil vide

Dorthe

Anmeld

12. november 2009

TbCp

Milla-Victoria's mor skriver:

Puha, jeg vil bare så gerne gøre min dejlige vidunderlige datter til storesøster. Jeg er SÅÅÅÅ skruk, og vil SÅ gerne at der ikke er særlig stor alders forskel imellem mine børn!

Men efter som jeg er single, er det ikke en mulighed lige nu!! Jeg skriver med mange, men ingen af dem føltes rigtig, og jeg gider ikke date, bare for at date.

Min tanke er at jeg giver det maks et år mere... og hvis ikke jeg har fundet fyren i mit liv, overvejer jeg seriøst at tage på klinik og få sat donersæd op!!

Er der andre der overvejer det samme eller som har taget springet?? Og hvad var jeres tanker og følelser omkring det??

Knus Pernille

Jeg har en veninde som har gjort det og som nu har den dejligste datter der bliver 1 år lige om lidt

Hun brugte/bruger meget hjemmesiden SEM (Selvalgt Enlig Mor)
og ved hun har/har haft rigtig stor gavn af den.

Så hvis du når dertil ville jeg foreslå dig at kigge lidt ind på den side

Anmeld

13. november 2009

Mca<3

Jeg tror jeg ville vente . Du er ikke særlig gammel og du har et barn i forvejen der ikke er særligt gammelt ... Ville vente nogen år og se om du mødte manden i dit liv ..  Syntes det er lidt egoistisk at man vil sætte et barn i verden uden en far når chancerne er store for du når at møde manden i dit liv inden du er for gammel til at få børn ..

Anmeld

13. november 2009

Diana...

Alexanders Moar ... skriver:

Jeg tror jeg ville vente . Du er ikke særlig gammel og du har et barn i forvejen der ikke er særligt gammelt ... Ville vente nogen år og se om du mødte manden i dit liv ..  Syntes det er lidt egoistisk at man vil sætte et barn i verden uden en far når chancerne er store for du når at møde manden i dit liv inden du er for gammel til at få børn ..

Helt Enig Netop fordi du er ung og har et barn. Og selvfølgelig møder du manden i det liv på et tidspunkt man skal bare ikke være for desperat så kommer det helt naturligt. 

Anmeld

13. november 2009

Valle81

Hejsa:0)

Vil sige at jeg ved lige hvordan du har det, men SLÅ KOLDT VAND I BLODET.

Da jeg var 22 fik jeg min datter. Var alene gennem hele graviditet og var single til hun blev 4 1/2 år. Havde ikke så meget som en mand.

Havde opgivet og havde taget den beslutning at hvis jeg ikke havde fundet han inden jeg blev 30 ville jeg kunstig befrugtes for at gøre min datter til storesøster og opfylde mit ønske om at få flere børn.

Jeg troede aldrig jeg skulle møde en, kunne ikke se hvordan og nød egentlig livet som alene mor lidt for meget.....

Men men men men så fik jeg pc og chattede og har nu mødt manden i mit liv. Vi bor sammen, venter vores første fælles barn, og skal giftes til foråret.

Jeg kan se du er 25, så mit råd er virkelig at vente. Forstår alle dine følelser for har vitterligt selv været der. Havde sågar fundet stedet hvor jeg ville have laver befrugtningen osv.

Sæt en grænse på de 30 år, og så vent og se. Der kan ske så meget på 5 år. For mig er alt dette sket på 1 1/2 år.

Knus, kæmpe knus

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.