er vistnok gået fra forstanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Milka

er man ikke det, når man har købt et stykke julepynt til 200 kr? ét stykke!! men den er vældig smuk, selvom messing ikke just indgår i hjemmets farveskema : )

ladies, jeg tror dette vidner om at jeg er i julestemning for første gang i mange år! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

NaFe

Vor dejligt a julestemningen breder sig herinde på navlestreng..

Syntes det er et utrolig flot køb du har gjort dig...og syntes nu os det ser ud til a være alle 200kr værd..hehe...

Anmeld

12. november 2009

Milka

tror du ikke det er dyrere end et rigtigt juletræ? for sådan et skal vi også have 

Anmeld

12. november 2009

Vingummien

Milka skriver:

tror du ikke det er dyrere end et rigtigt juletræ? for sådan et skal vi også have 

Hehe det er jeg sikker på den er men den er da vildt flot

Anmeld

12. november 2009

Jules

Hvor er den rigtig flot - Lige min stil.... Glæder mig til at skulle pynte op den sidste dag i nov

Anmeld

12. november 2009

NaFe

Milka skriver:

Hehe..

jo tror nu godt du kan få et 1,5 meter højt juletræ til 200 kr..

Anmeld

12. november 2009

Klitgaard

hvor er det fint dit lille træ og dejligt du er kommet i julehumør

Anmeld

12. november 2009

anna-jonas

Hvor fint...............

Pas nu på bøtterne, når i får et rigtigt juletræ.............de vil nok prøve at pelse det.

Anmeld

12. november 2009

Vinker

JAAAAAAH mere julestemning

Synes faktisk det er en fantastisk ide at sætte billeder ind af vores nyindkøbte jule-tamtam. Det gir både stemning og ideer

Fantastisk lille træ du har købt der. Vi har alle vores "sindsyge øjeblikke" hvor vi er blindet og køber kun med hjertet, fnis  men den er skøn og selvfølgelig 200kr værd  Den vil bringe varme og hygge gennem hele denne mørke og kolde tid!

Julekram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.