Felucas julekjole fra usa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. november 2009

NaFe

Så fik jeg laaaaaangt om længe felucas julekjole, som jeg bestilte for over en måned siden fra usa..

Der kom en sød dame og ringede på, med vores pakke i hånden. Den havde hun fundet ovre i hendes opgang, vor den var revet op i den ene side... Meget mærkeligt a den pakkepost bare havner liggende i en anden opgang... men blev bare super glad over a hun kom og afleverede den hos os...

Men her er den så...syntes den er super sød, og total overdrevet juleagtig som jeg jo gerne ville have...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

TbCp

Feluca09 skriver:

Så fik jeg laaaaaangt om længe felucas julekjole, som jeg bestilte for over en måned siden fra usa..

Der kom en sød dame og ringede på, med vores pakke i hånden. Den havde hun fundet ovre i hendes opgang, vor den var revet op i den ene side... Meget mærkeligt a den pakkepost bare havner liggende i en anden opgang... men blev bare super glad over a hun kom og afleverede den hos os...

Men her er den så...syntes den er super sød, og total overdrevet juleagtig som jeg jo gerne ville have...

Årrhhh hun bliver da en rigtig lille jule-prinsesse
Jeg har også lige købt Livas julekjole idag... se en tråd lidt længere nede her på navlestreng der ligger billeder af den

Anmeld

12. november 2009

Jules

Hvor er den bare super flot

Anmeld

12. november 2009

sarahb

lille skat.. hun bliver jo den sødeste jule nisse

Anmeld

12. november 2009

Vingummien

den er sgu da vildt flot, hun bliver da så fin, glæder mig til at se bileder af hende i den

Anmeld

12. november 2009

NaFe

Mange taaak.. Ja syntes altså os den er sød..og så kun til 250 kr..incl fragten fra usa..så det jo egentlig meget billigt...

Anmeld

12. november 2009

Vinker

Iiiih den er bare HEEEEELT FANTASTISK  Den kan jeg slet ikke stå for og så er den jo bare perfekt til din lille prinsesse  

Glæder mig til at se billeder af hende i den til den tid

Anmeld

12. november 2009

Ni-ko-li-ne

den er SMUK :0) jeg kan lige se Feluca med en party pølse i højre hånd

Anmeld

12. november 2009

NaFe

Vinker skriver:

Iiiih den er bare HEEEEELT FANTASTISK  Den kan jeg slet ikke stå for og så er den jo bare perfekt til din lille prinsesse  

Glæder mig til at se billeder af hende i den til den tid

Mange TAAAK

Ja tror nu også hun skal have den på på årets julekort.. smiler

Anmeld

12. november 2009

Vinker

Feluca09 skriver:

Mange TAAAK

Ja tror nu også hun skal have den på på årets julekort.. smiler

Orv ja det da en super ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.