øm forneden ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.534 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. november 2009

MaleneG

Jeg har været på en rigtig hyggelig baby shopping tur med min veninde idag, og har defor fået trasket godt rundt..

Men nu er jeg blevet godt øm forneden, omkring de der knogler som gemmer sig bag skamlæberne ( ja undskyld detaljerne) og kan næsten ikke samle benene.

Nogen bud på, hvorfor jeg lige pludselig er blevet så øm?

Vi holdte mange pauser a halve timer, så det er ikke fordi vi ikke var gode til lige at tage en slapper.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

frk andreasen

jeg kan ikke forklare hvorfor du er øm, men jeg blir det også selv når jeg har gået/stået meget. måske er det fordi at maven bliver tungere og det presser på skambenet.   men jeg ved det ikke, men er da rart at vide at der også er andre der har det sådan at det ikke bare er mig.

knus tanja 21+4

Anmeld

12. november 2009

MaleneG

Det føles som om at der er noget som ligger og trykker dernede..

Men synes bare det er tidligt hvis det er hovedet som er begyndt at glide ned i bækkenet.

Anmeld

12. november 2009

frk andreasen

MaleneG skriver:

Det føles som om at der er noget som ligger og trykker dernede..

Men synes bare det er tidligt hvis det er hovedet som er begyndt at glide ned i bækkenet.

det føles osse sådan ved mig. hmm

men ja det er for tidlig endnu mener jeg. tror at jeg var i uge 35 da jeg ventede min datter da hun satte sig fast.

Anmeld

12. november 2009

MaleneG

frk andreasen skriver:

det føles osse sådan ved mig. hmm

men ja det er for tidlig endnu mener jeg. tror at jeg var i uge 35 da jeg ventede min datter da hun satte sig fast.

okay tak for svar

Kan jo altid få min læge til at tjekke mig på mandag om hun sidder fast, hvis det bliver ved de næste par dage

Anmeld

12. november 2009

frk andreasen

MaleneG skriver:

okay tak for svar

Kan jo altid få min læge til at tjekke mig på mandag om hun sidder fast, hvis det bliver ved de næste par dage

det var så lidt

Anmeld

12. november 2009

mariamiss6

Jeg tror ikke det er knoglerne du har ondt i... Det kan sagtens være din skamlæber. De er garanteret totalt fyldte af blod (uuuhm lækkert), og er derfor virkelig spændte, sikkert hævede, men det er ikke sikkert du kan se det.....

Jeg oplevede det rigtig tit, min JM mente jeg havde tendens til åreknuder der nede, men jeg fik ikke nogen, hvad vi ved af.

Jeg oplever det også når jeg bløder ekstremt meget ved menstruation....

Det er ulideligt man kan bare skrige ved tanken om at skulle sætte sig på en stol. Og man render rundt og ligner en der har skidt i bukserne....

Anmeld

13. november 2009

MaleneG

mariamiss6 skriver:

Jeg tror ikke det er knoglerne du har ondt i... Det kan sagtens være din skamlæber. De er garanteret totalt fyldte af blod (uuuhm lækkert), og er derfor virkelig spændte, sikkert hævede, men det er ikke sikkert du kan se det.....

Jeg oplevede det rigtig tit, min JM mente jeg havde tendens til åreknuder der nede, men jeg fik ikke nogen, hvad vi ved af.

Jeg oplever det også når jeg bløder ekstremt meget ved menstruation....

Det er ulideligt man kan bare skrige ved tanken om at skulle sætte sig på en stol. Og man render rundt og ligner en der har skidt i bukserne....

Jeg tror du har fuldstændig ret, for når jeg tænker mig om, så får jeg det også sådan når jeg har min mens.

Dejligt med et svar

Anmeld

13. november 2009

mariamiss6

MaleneG skriver:

Jeg tror du har fuldstændig ret, for når jeg tænker mig om, så får jeg det også sådan når jeg har min mens.

Dejligt med et svar

Det var da så lidt..... 

Lyder lidt weird, men altså, nogen gange synes jeg det hjælper, hvis man lægger lidt koldt på. Jeg synes det er lettest med en vandflaske.

Altså tag en flaske med meget koldt vand i, og når du så sidder hjemme i sofaen, kan du lige sætte den mellem benene lidt, det lindrer nogen gange...... Ellers har jeg ikke umiddelbart nogen løsning, andet end at lave så lidt som muligt fra nu af 

Anmeld

13. november 2009

MaleneG

mariamiss6 skriver:

Det var da så lidt..... 

Lyder lidt weird, men altså, nogen gange synes jeg det hjælper, hvis man lægger lidt koldt på. Jeg synes det er lettest med en vandflaske.

Altså tag en flaske med meget koldt vand i, og når du så sidder hjemme i sofaen, kan du lige sætte den mellem benene lidt, det lindrer nogen gange...... Ellers har jeg ikke umiddelbart nogen løsning, andet end at lave så lidt som muligt fra nu af 

Hehe det må jeg afprøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.