Kryds fingre for mig!! :) <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Det er mega spændene, mens skal komme idag eller inden for de næste par dage, måske.. Håber den bliver væk, men ikke af samme grund som sidst hvor jeg gik 52 DAGE over tid bare pga. indbildning om at jeg var gravid havde alle symptomer, det eneste der manglede var en bebser..

MEN nu har vi prøvet igen er på 28 dagen idag, og er ret så sikker på jeg havde ÆL den 29 okt.. Så nu for vi se hvad der sker.. Håber ikke den er forsinket igen af samme grund som den gjorde sidst..

Jeg kan ikke mærke nået, hverken nået der minder om mens eller om en bebser, kan der være håb alligevel, selvom jeg ikke kan mærke nået?

Jeg har aftalt med kæresten at jeg først vil g-teste hvis jeg går 1-2 uger over, for der burde være en 100 % sikker test, så er den negativ igen der så ved jeg at jeg bare skal vente på mens ligesom sidst..

Puha det er ikke til og holde ud med den vente tid, nu for vi se og testomanen her kan holde aftalen..

100000000000 x til mig og andre der er i samme situation

for mig piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Sujan

for dig. Har selv prøvet i 6 mdr. min mens er lige slut så ni må vi på den igen

Anmeld

12. november 2009

FrkC

MaleneS skriver:

Det er mega spændene, mens skal komme idag eller inden for de næste par dage, måske.. Håber den bliver væk, men ikke af samme grund som sidst hvor jeg gik 52 DAGE over tid bare pga. indbildning om at jeg var gravid havde alle symptomer, det eneste der manglede var en bebser..

MEN nu har vi prøvet igen er på 28 dagen idag, og er ret så sikker på jeg havde ÆL den 29 okt.. Så nu for vi se hvad der sker.. Håber ikke den er forsinket igen af samme grund som den gjorde sidst..

Jeg kan ikke mærke nået, hverken nået der minder om mens eller om en bebser, kan der være håb alligevel, selvom jeg ikke kan mærke nået?

Jeg har aftalt med kæresten at jeg først vil g-teste hvis jeg går 1-2 uger over, for der burde være en 100 % sikker test, så er den negativ igen der så ved jeg at jeg bare skal vente på mens ligesom sidst..

Puha det er ikke til og holde ud med den vente tid, nu for vi se og testomanen her kan holde aftalen..

100000000000 x til mig og andre der er i samme situation

for mig piger

Hvor er det spændende

Sender mange

Anmeld

12. november 2009

Prinsessens'Mor<3

hihi tak

men også held og lykke til jer

Anmeld

12. november 2009

frk andreasen

held og lykke

krydser fingere for jer

tanja 21+4

Anmeld

12. november 2009

Prinsessens'Mor<3

frk andreasen skriver:

held og lykke

krydser fingere for jer

tanja 21+4

tak

Anmeld

12. november 2009

Neki

Krydser også her... Held og lykke...

Anmeld

12. november 2009

M.O.A.R.

Al held og lykke til jer

Malene 17+2

Anmeld

12. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.