Jordmoderbesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.045 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Jakobs mor

Er nysgerrig efter at høre, hvornår I var til jordmoder for første gang? Har lige fået brev derfra i dag og skal til jordmoder, når jeg er 19+3 og det synes jeg virker lidt sent i forhold til, hvad jeg forventede. Så håber, at I kan gøre mig lidt klogere.

Nakkefoldskanning tæller vel ikke med som et jordmoderbesøg, eller hvad?

Hilsen

Spunkens Mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg skulle have haft mit første jordmoderbesøg i 16.uge, men eftersom de  ikke kunne finde en ny tid til mig da jeg blev rykket 2 uger frem måtte jeg holde fast i den jeg havde og til den tå din tid er da sen, skulle jeg mene... Men det er sikkert forskelligt alt efter hvor du bor...

Anmeld

12. november 2009

Unalisa

Spunkens mor skriver:

Er nysgerrig efter at høre, hvornår I var til jordmoder for første gang? Har lige fået brev derfra i dag og skal til jordmoder, når jeg er 19+3 og det synes jeg virker lidt sent i forhold til, hvad jeg forventede. Så håber, at I kan gøre mig lidt klogere.

Nakkefoldskanning tæller vel ikke med som et jordmoderbesøg, eller hvad?

Hilsen

Spunkens Mor

jeg var til første jordm.besøg da jeg var ca.14 uge.  det lyder lidt sent at du skal til første jordm.besøg når du er halvejs. men du går ikke glip af meget, bare snak hehe

limya 35+6

Anmeld

12. november 2009

frk andreasen

da jeg ventede min datter   var mit 1 jm besøg da jeg var 14 henne

her 2 gang jeg er gravid var jeg afsted da var 16+4 henne.

her i viborg skal man selv ringe når man har været til 1 læge besøg og bestille tid.

knus tanja 21+4

Anmeld

12. november 2009

Mullemus86

Hej.. Mit første JM-besøg lå, da jeg var 15+5.. Jeg skal dog kun til 5 i alt.. Der er nogle der skal mange flere gange.. Tror der er rigtig stor forskel på, hvor i landet man kommer fra..

Alice 31+5

Anmeld

12. november 2009

Ansemusen

Jeg har lige været i dag i 14+1. Jeg synes du skal ringe til dem og sige, at du gerne vil have en tid før! Jeg fik nemlig i dag at vide, at min næste tid skulle være i uge 28. Jeg sagde, at jeg var så nervøs og syntes det var længe at gå 2 måneder efter MD scanningen før jeg skulle derhen. Så de gav mig en tid i 22. uge i stedet. Håber de lytter til dig

Anmeld

12. november 2009

CamillaKa

Jeg var til jordemoder i uge 16 og skal først igen i uge 31.. tror det er meget forskelligt!

Anmeld

12. november 2009

dorthemus

Jeg skal til jordmoder første gang når jeg er 14 + 5, så jeg synes også det er lidt sent for dig. Men der er måske forskel alt efter hvor man bor i landet. Jeg bor på Frederiksberg i København.

Dorthe

Anmeld

12. november 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Jeg har lige været i dag i 14+1. Jeg synes du skal ringe til dem og sige, at du gerne vil have en tid før! Jeg fik nemlig i dag at vide, at min næste tid skulle være i uge 28. Jeg sagde, at jeg var så nervøs og syntes det var længe at gå 2 måneder efter MD scanningen før jeg skulle derhen. Så de gav mig en tid i 22. uge i stedet. Håber de lytter til dig

Hvordan var det hos jordmoderen?

Anmeld

12. november 2009

Jakobs mor

Tak for jeres svar. Tror jeg vil ringe til dem i morgen og høre, om jeg kan få en tid tidligere.

Til vores nakkefoldskanning i sidste uge fik vi at vide, at vi havde et lavt tal, 1:179, og det har slået mig noget ud, så jeg havde egentlig set frem til at få en snak med jordmoderen. Vil så vidt muligt helst undgå moderkagebiopsi og fostervandsprøve, så hvis jeg kan holde til det psykisk venter vi til misdannelsesskanningen om 1½ mdr., da den kan ændre vores tal i enten den ene eller den anden retning sandsynlighedsmæssigt.

Men endnu engang tak for svar - blev en hel del klogere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.