hvad med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. november 2009

oo

den der hyttefest vi snakkede om på et tidspunkt? ja, jeg sagde jo godt nok, at jeg ikke turde melde mig til, men nu kører den store "Gammel Elevfest" på facebook for mit vedkommende og så kom jeg til at tænke "jeg vil sgu hellere mødes med navlestrengene end dem fra folkeskolen!"

skal vi lave en facebook gruppe for at kunne planlægge det ordentligt? der er vel også nogen fra navelstreng.dk der vil med? æh...selvom jeg godt ved at Karina så ikke kan følge med, hmmm

nåh! det var nu heller ikke fordi jeg ville stå for noget eller springe ud som alpha-hun, jeg ville bare liiiiiiige høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

TbCp

Jo synes helt sikkert vi skal få det til at blive til noget.
Synes bare ikke der var så forfærdelig mange der meldte sig til.
Jeg fandt en del hytter som var til at betale så det skulle nok kunne lade sig gøre at finde et sted at holde det.

Anmeld

12. november 2009

NaFe

Ja vi er nu også friske..men kunne da være en ide med en gruppe på face...

Anmeld

12. november 2009

TbCp

Jeg har oprettet en gruppe på facen nu.
Har inviteret de navlestrenger jeg har på min venneliste.

Til jer andre så anmod om at komme med her

http://www.facebook.com/group.php?gid=178761993003

Og dem der ikke er på face skal jeg nok forsøge at holde underrettet herinde... det er så vidt jeg ved Karina og Katrine...

Anmeld

13. november 2009

JustAnotherName

Jeg er ikke bruger på facebook (nægter pure at hoppe med på vognen *g*), så hvis jeg skal have en chance for at kunne følge med og vide noget-om-noget, så skal det være hér igennem ....det håber jeg ka la sig gøre?

Anmeld

13. november 2009

TbCp

Selvfølgelig kan det det Jeg skal nok holde jer uden facebook profil opdateret

JustAnotherName skriver:

Jeg er ikke bruger på facebook (nægter pure at hoppe med på vognen *g*), så hvis jeg skal have en chance for at kunne følge med og vide noget-om-noget, så skal det være hér igennem ....det håber jeg ka la sig gøre?

Anmeld

13. november 2009

Karo

Hej

Jeg vil meget gerne med, men da jeg jo har termin i Marts kommer det jo lidt an på hvordan jeg har det til den tid

Jeg har ansøgt om medlemsskab i hytteturs gruppen på facebokke og for god ordensskyld så er mit fulde navn Katja Hauge Rosschou.

Anmeld

13. november 2009

JustAnotherName

TbCp skriver:

Selvfølgelig kan det det Jeg skal nok holde jer uden facebook profil opdateret

Super  Tak for det 

Anmeld

13. november 2009

Vinker

Har meldt mig ind i gruppen på FB - Håber vi kan blive enige om noget. Kunne bare være suuuuper hyggeligt

Anmeld

13. november 2009

Ni-ko-li-ne

JustAnotherName skriver:

hi hi.... så er vi to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.