levering fra Specialkøbmanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Susan1978

Er der nogen der ved hvor lang tid det tager?

vil i tro hvis jeg bestiller noget i dag at jeg kan have det lørdag eller er det optimistisk tænkt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Bubbi

Susan1978 skriver:

vil i tro hvis jeg bestiller noget i dag at jeg kan have det lørdag eller er det optimistisk tænkt?

Det kommer an på om de sender som pakke, for gør de det, har du det ikke før mandag.

Anmeld

12. november 2009

82Miraklet

Susan1978 skriver:

Jeg ville ringe og spørge ad, om der var mulighed for at de kunne sende den afsted i dag så du modtager den fredag senest lørdag med posten.... Ring og spørg, det ville jeg gøre.. De er super flinke..

Anmeld

12. november 2009

Susan1978

øv det er lige meget, jeg ville ha købt noget af deres færdige fondant - som vi også kunne købe da vi var på kagekurus, men det havde desværre ikke på lager i øjeblikket , det kom først tirsdag eller onsdag næste uge.

ringede nemli lige til dem, da jeg ik kunne finde det på hjemmesiden -  han havde pillet det af, af samme grund.

måske man kan købe det andre steder.. eller må  jeg bare lave det som MMF... er bare glad for det der købe fondant, synes det er super lækkert at arbejde med.

nogen der kan huske om det også var i mærket Wilton?

Anmeld

12. november 2009

82Miraklet

Susan1978 skriver:

øv det er lige meget, jeg ville ha købt noget af deres færdige fondant - som vi også kunne købe da vi var på kagekurus, men det havde desværre ikke på lager i øjeblikket , det kom først tirsdag eller onsdag næste uge.

ringede nemli lige til dem, da jeg ik kunne finde det på hjemmesiden -  han havde pillet det af, af samme grund.

måske man kan købe det andre steder.. eller må  jeg bare lave det som MMF... er bare glad for det der købe fondant, synes det er super lækkert at arbejde med.

nogen der kan huske om det også var i mærket Wilton?

Det var det.. altså mærket Wilton.... hehe så kan jeg bedre forstå det ikke var på hjemmesiden... for jeg skulle nemlig også bestille idag... hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.