teste om der er ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.546 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. november 2009

tandbørsten

hej piger,

jeg er kørt lidt sur i det med at teste for æl og har endnu ikke fået en posivit test - nu har jeg købt et termometer, det er da lidt nemmere lige at bruge 10 sek mens man ligger i sengen.

men hvordan er det nu lige med ens tempratur ? man er 37 grader ik ? og hvis man har ægløsning stiger den med hvor meget ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

otlitrom

Det er meget svingende, hvad normaltemp. er.. Jeg vil anbefale dig at lave måling hver dag i en periode, og se, hvor din temp. ligger omkring.. Så tror jeg du vil kunne se afvigelserne. Min normal.temp. er f.x. 36.6..

Håber det var en hjælp!

Anmeld

12. november 2009

Catja77

Du skal tjekke din temperatur hver morgen i det øjeblik, du slår øjnene op, den kan nemlig ændre sig ved de mindste bevægelser. Du får hurtigt et overblik over, hvad din normaltemperatur er, hvis du starter på din menstruations første dag. 1-2 dage EFTER du har haft ægløsning vil der være en lille stigning - nogle gange kun på 0,2 grader. Når den har holdt sig forhøjet i flere dage, har du haft din ægløsning.

Din temperatur kan altså ikke fortælle dig, hvornår du har chance for at blive gravid, men om du IKKE længere har en chance. Hvis din temperatur er høj i 18 dage er du med stor sandsynlighed gravid. Denne metode er god, hvis du vil køre en statistik på, hvornår din ægløsning falder.

Min temperatur ligger omkring 36,1 inden ægløsning, og 36,4 efter.

Anmeld

13. november 2009

tandbørsten

tak for rådet, det var super, jeg må igang med det lille termometer

Anmeld

18. november 2009

tandbørsten

har taget min tempratur de sidste par dage og den har lagt på 35,5 hver morgen. så i går tog jeg en æl test og 2 streger kom frem dog syns jeg nr 2 streg var for svag til at den er rigtig positiv, så har testet igen i morges og nr 2 streg var da lidt tydligere og min tempratur var 35,4 ??

hvis man skal bruge tempratur metoden skal den så ikke stige hvis man har æl ??

Anmeld

19. november 2009

tandbørsten

hej igen piger,

lige et spørgsmål til vedr tempraturmåling.

nu har jeg mål den hele ugen og d har ligget på 35,5 man og tirsdag i går lå den på 35,4 og idag er den pludselig 35,8.

jeg er på dag 15 i min cyklus og har haft nogen svage positive æl test, hva betyder alt dette ??

har jeg æl nu ? elle har jeg haft det ??

Anmeld

19. november 2009

Catja77

Nu har du haft ægløsning! Den stiger først 1-2 dage EFTER, det er sket. 

Anmeld

19. november 2009

tandbørsten

tak!

dvs at det er sket først i denne uge ??

vi har sexet lørdag, mandag, onsdag så håber virkelig at der er gevinst.

jeg kan bare ikke forstå at mine æl test ikke har været mere tydlige så, der har kun været en svag streg.

Anmeld

22. november 2009

tandbørsten

hej igen!

jeg har lige et spørgsmål vedr tempratur måling - min temp. har siden torsdag været 35,8 og normalt er den på 35,5 - hva kan det skylles ??

den kan vel ikke allerede registrere at jeg måske er gravid ? syns bare det er mange dage den er forhøjet..

jeg har først test dag på fredag..

Anmeld

22. november 2009

Hej piger!

Prøv den her: http://www.babyornot.dk/menupage.php/uid/326

Den brugte jeg meget, bare til at få et nogen lunde indblik hvornår det er!

Stine 16+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.