Så blev det Laura´s tur :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. november 2009

MORJESPERSEN

Ja så har vi været til læge i dag, akut tid vi vented i 1 1/2 time, ikke nemt med to små børn... Nå men domen faldt, mellemørebetændle... Ja jeg blevt opmærksom på det da trine skrev om Malucca havde fået det... Laura var nemlig begyndt at tage sig vildt meget til det ene øre.. Nå men vi skal dryppe øret to gange dagligt.. Håber det virker hurtigt og vi snart er over det..... Øv ØV øv Øv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Klumpe-dumpe

åh nej da lille pus

Godt du kom afsted med hende, er pyldret om natten så give hende panodil.

Malucca får piller der skal opløses i vand.

Og som Susanne skrev til mig, så få en tid ved ørelægen så han kan tjekke efter. (Altså hvis I har sådan en derude på landet)

I hvert fald god bedrings kram fra os.

Anmeld

12. november 2009

MORJESPERSEN

åh nej da lille pus

Godt du kom afsted med hende, er pyldret om natten så give hende panodil.

Malucca får piller der skal opløses i vand.

Og som Susanne skrev til mig, så få en tid ved ørelægen så han kan tjekke efter. (Altså hvis I har sådan en derude på landet)

I hvert fald god bedrings kram fra os.

Åh Trine du får mig helt til at smile...Ja vi har da ørelæge HELT her ude på landet

ved du hvor lang tid jeg skal give øredråberne??, det sagde lægen ikke noget om og på apoteket kunne hun ikke rigtig sige det....

Jeg fik sådan nogle stik piller til numsen, håber jeg kan finde ud af det...

Anmeld

12. november 2009

Milka

god bedring med hende!

Anmeld

12. november 2009

Klumpe-dumpe

MORJESPERSEN skriver:

Åh Trine du får mig helt til at smile...Ja vi har da ørelæge HELT her ude på landet

ved du hvor lang tid jeg skal give øredråberne??, det sagde lægen ikke noget om og på apoteket kunne hun ikke rigtig sige det....

Jeg fik sådan nogle stik piller til numsen, håber jeg kan finde ud af det...

Malucca skal ha´sine piller i 7 dage. Så måske det er det samme.

Det er nu ikke så svært med de stik piller, jeg smøre dem rigtig godt med glidecreme og så op i nummeren. Med den flade ende først. Og så holder jeg lige en finger for, så hun ikke skyder den ud igen

Jamen jeg vidste jo ikke om I kun havde en praktiserne læge og så ellers dyrelæger

Hils øffen.

Anmeld

12. november 2009

Jules

Åh den lille stakkels pige. God bedring. Håber det snart er ovre!

Min bror har selv tvillinger (Dog er de ret så store nu 13 år) De døjede også med mellemøre betændelse.... Begge 2 på samme tid i begge øre Åhhhh det var en hård tid

Anmeld

12. november 2009

Vinker

Åååh nej hvor træls  Rigtig god bedring med hende. Håber snart det er over igen!

Anmeld

12. november 2009

Bondepigen

Øv hvor er det trælst. God bedring med hende!!!!

Anmeld

13. november 2009

MORJESPERSEN

Tak alle sammen, hun har det lidt bedre i dag.. Hun sider og leger med sin søster lige nu, hvor er de bare dejlige de sider der og slås om legetøjet, undskyld men mit hjerte smlter helt..

Anmeld

13. november 2009

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Tak alle sammen, hun har det lidt bedre i dag.. Hun sider og leger med sin søster lige nu, hvor er de bare dejlige de sider der og slås om legetøjet, undskyld men mit hjerte smlter helt..

er det også sådan hos jer, at det bedste legetøj altid er det som den anden sidder med? her flår de det bare ud af hænderne på hinanden, frem og tilbage. men ingen bliver sure, det er en leg i sig selv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.