Hvorfor er det lige.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Mutti2

at alle lille-pigens møbler og legetøj skal flyttes ind i mors stue

Hehe.... Hun er inde i en periode hvor det åbenbart er vildt sjovt at flytte rundt på alle ting.

Hendes stole og kurve med legetøj, musik instumenter osv. står ligepludslig midt i min stue.  Mon jeg skulle give hende en klud, så hun kan gøre rent derinde nu hun er i gang ..... hihi....

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

SaNiNa

hihi ihh hvor jeg glæder mig, eller alt nicklas legetøj ligger jo i stuen og han har ikke eget værelse.

det er da bare så hyggelig at være der hvor mor er

Anmeld

12. november 2009

Valle81

Hejsa:0)

Hmm, sådan er det også hjemme, og tror desværre bare det er noget vi må tage med:0)

Min datter er snart 6, hun er glad for sit værelse, men ALT bliver slæbt ind i stuen. Hun nyder at være der hvor vi er og hun leger og leger. Har sagt det er ok, men hun skal selv rydde op:0)

Knus,

Christina, som har ryddet stuen op tons af gange efter Asta indtil hun lbev stor nok til aelv at forstå at man skal rydde op efter sig:0)

Anmeld

12. november 2009

Mutti2

Sanne og Nicklas skriver:

hihi ihh hvor jeg glæder mig, eller alt nicklas legetøj ligger jo i stuen og han har ikke eget værelse.

det er da bare så hyggelig at være der hvor mor er

Jeg nyder det godt nok også  

Kan slet ikke lade være med at grine af det. Hun er bare så nuttet, når hun vader frem og tilbage med alle tingene Og så får jeg de styggeste dræberøjne når jeg spørger om ikke hun er sød at sætte tingene ind igen  hehe.... Men hun gør det da, det går langsomt, men tingene bliver sat på deres plads igen..... ret imponerende af en pige på 22 måneder

Hehehehe..... Hvor er børn bare alt for skønne

Anmeld

12. november 2009

Mutti2

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Hmm, sådan er det også hjemme, og tror desværre bare det er noget vi må tage med:0)

Min datter er snart 6, hun er glad for sit værelse, men ALT bliver slæbt ind i stuen. Hun nyder at være der hvor vi er og hun leger og leger. Har sagt det er ok, men hun skal selv rydde op:0)

Knus,

Christina, som har ryddet stuen op tons af gange efter Asta indtil hun lbev stor nok til aelv at forstå at man skal rydde op efter sig:0)

Hehe..... 6 år.... åh gud  Der bliver en masse oprydning fremover

Men det er nu super hyggeligt at komme ind i en stue hvor alt pludseligt står helt anderledes  

Hun er nu god til at sætte tingene ind på plads igen.... men mon ikke det får sin ende inden længe

Knus

Anmeld

12. november 2009

Valle81

Milla-Victoria's mor skriver:

Hehe..... 6 år.... åh gud  Der bliver en masse oprydning fremover

Men det er nu super hyggeligt at komme ind i en stue hvor alt pludseligt står helt anderledes  

Hun er nu god til at sætte tingene ind på plads igen.... men mon ikke det får sin ende inden længe

Knus

Ja 6 år:0) Og hverdag:0)

Dukker, Barbe, perler osv og gerne ud over det hele så man skal danse sig gennem stuen:0)

Men det er også lidt hyggeligt, men lidt spild af kvm værelse, der faktisk bare er opbevaring:0)

Åhh de kærer unger:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.