Så fik vi kønnet at vide :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Mor til L&S

Hej alle og i sær jer der gættede på køn...

Vi skal ha en PIGE  Vi er meget glade.. Så nu skal vi igang med at finde pige navne... Indtil videre har vi snakket om Emma Sofie.

Ved ikke om jordemor var helt sikker på at det var en pige, da navlestrengen lå dernede.. men hun snakkede om at der var for meget puls dernede for at det kunne være en dreng (eller noget i den stil)  Så tænker lidt om man skal bruge 500 kr på en kønsscanning for at være lidt mere sikker... Hmm - det er svært..! Men jordemor sagde en PIGE, så det er da en lille PRINSESSE..

Knus Rollo 20+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Tulle28

Uuuh hvor vildt!! Tillykke!

Anmeld

12. november 2009

LouiseNielsen

Rollo skriver:

Hej alle og i sær jer der gættede på køn...

Vi skal ha en PIGE  Vi er meget glade.. Så nu skal vi igang med at finde pige navne... Indtil videre har vi snakket om Emma Sofie.

Ved ikke om jordemor var helt sikker på at det var en pige, da navlestrengen lå dernede.. men hun snakkede om at der var for meget puls dernede for at det kunne være en dreng (eller noget i den stil)  Så tænker lidt om man skal bruge 500 kr på en kønsscanning for at være lidt mere sikker... Hmm - det er svært..! Men jordemor sagde en PIGE, så det er da en lille PRINSESSE..

Knus Rollo 20+2

Tillykke med den lille pige...

Kønsscanning, hvordan foregår det og koster det kun 500 kr?

Vi skal til Md scanning d 23 og vil gerne vide kønnet... Men er jo ik sikkert de kan se det, så vil da gerne vide lidt om kønsscanning???

Kram Louise 18+5

Anmeld

12. november 2009

FrkC

Det var jo det jeg sagde  Tillykke

Anmeld

12. november 2009

frk andreasen

tillykke med prinsessen emma sofie er en sødt navn..

tanja 21+4

Anmeld

12. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tillykke med prinsessen

Emma Sofie er et SMUKT og dejligt varmt navn!

Kh

Rosa

Anmeld

12. november 2009

LauraLW

Tillykke!

Vi fik selv et usikkert svar, og brugte 500 kr på en 2d kønsscanning! Bedste 500 kr jeg har brugt længe, det var det hele værd! Vi gik derfra med en helt anden følelse, forstået på den måde at pludselig blev det mere ægte :-)

Laura

Anmeld

12. november 2009

Ansemusen

Tillykke!! Jeg ville vælge en kønsscanning, hvis jeg havde råd, for at være 200procent sikker!! Vi skal selv til kønsscanning om to uger i 16+0. Det koster dog 700 der hvor vi skal hen, men tilgengæld bliver jeg også scannet lidt i 3D og får en DVD med hele scanningen!

Anmeld

12. november 2009

Mor til L&S

Tak for Jeres super søde svar  Det varmer rigtig meget...

Jeg har også lyst til en kønsscanningen for at være HELT sikker, men vi har ikke helt besluttet os endnu.. - Så nu må vi se

Også dejligt at høre at I kan lidt navnet Emma Sofie..

Kh

Rollo 20+2

Anmeld

13. november 2009

Nanna1985

Dejligt navn  Tillykke med den kommende prinsesse pige i mavsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.