håber der er optræk til noget....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2009

jannie

godmorgen

øv nej det er nøjagtig det samme som igår. en hel masse slemme plukveer, det hele strammer og niver og det er umuligt at finde ro nogen steder - men direkte veer er det ikke blevet til. var ellers helt sikker på at der var ved at ske noget. forsøgte aat hvile det meste af igår hvis der skulle ske mere, men nej....

så håber og krydser for at det kan gå over i rigtige veer idag, for det her er da ikke til at blive ved med at holde til

lidt pylder fra trætte mig

jannie 41+5.... 2 dage fra at blive sat igang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

mor_sabina

jannie skriver:

godmorgen de damer

ja som overskriften siger så tror jeg måske endelig der er optræk til noget. runder idag de 41+4 og indtil videre har der ikke været udsigt til at prinsessen ville ud. men nu har jeg siden i aftes haft noget der minder om menstrations smerter, og har været vågen rigtig mange gange i nat med nogle gode pluk veer. har lige fået sendt storebror afsted til børnehaven med farfar, da jeg ikke liiige turde tage gåturen idag , da der er en god halv time hver vej på gåben... tænkte at jeg lige ville smide mig en time mere, men kan ikke rigtig finde ro til hverken det ene eller det andet.

så nu håber og krydser og jeg for at der endelig er ved at ske bare lidt for er da virkelig utålmodig nu - og helst ikke vil skulle sættes igang.

et par morgen-tanker fra en meget træt mig

jannie

Ihh hvor spændende. Håber det er idag og ønsker dig al mulig held og lykke og ikke mindst god arbejdslyst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.