Fortvivlet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Jannie Thorup

Jeg holder det næsten ikke ud.

Jeg har så frygtelig ondt ved amning. Jeg har før skrevet om herinde hvorvidt jeg er i tvivl om Olivia skal på flaske eller ej pga den smerte jeg oplever.

Igår havde jeg besøg af SP, som sagde jeg skulle ringe til lægen og insistere på at få noget mod svamp inden jeg giver op og går over til flaske. Idag ringede jeg så til lægen, som ikke vil give mig noget behandling når han ikke har set hverken mig eller barnet.

Så nu skal jeg lige vente endnu længere før der er bare lidt bedring at se. Jeg er så ked af det, jeg har kæmpet og været ved højt mod længe, men nu kan jeg bare snart ikke mere. Jeg er helt færdig.

Puha, jeg ved ikke lige hvad jeg ville, jeg skulle nok bare lige af med det.

Jannie, som har virkelig ondt i maven over noget som burde være hyggeligt og rart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

SaNiNa

ved lige hvordan du har det, sådan en periode hvade jeg osse enden vi startede på grød.

Håber du fik en tid ved lægen så du kan få noget at smøre med.

Anmeld

12. november 2009

Misjelle

Åh ha... ved godt det ikke er nogen trøst, men havde selv en lang periode hvor det gjorde rigtig ondt når jeg ammede min søn. Det var ikke svamp, så fortsatte også amningen med tårer i øjnene. Min SP mente simpelthen at han fik suttet forkert så de blev så ømme/ødelagte.

Håber i finder en løsning der passer jer

Anmeld

12. november 2009

millesofie

Hej

ja jeg kender altså ikke til det problem endnu (er i uge 36) men min holdning er at man skal gøre sit beste for at det kan lykkes at få en dejlig ammeperiode, men synes også du lyder som om du har kæmpet..

jeg synes nemlig heller ikke at man for en hver pris skal amme, ikke hvis det hverken er hygligt for dig eller baby

måske du kunne prøve at erstate hver tredie måltid med en flaske, som sagt så er jeg ude på dybt vand, men synes bare du skulle vide at der er nogle der føler med dig

håber du finder ud af hvad du vil

held og lykke her fra

Anmeld

12. november 2009

LouiseNielsen

Syntes det er smadder synd for både dig og din lille bebs at du ikke nyder at amme.... Det skulle gerne være en hyggestund og ikke en sur pligt....

Jo barnet har bedst af at blive ammet, men ikke for enhver pris.... Og jeg tror i dit tilfælde at du vil føle dig rigtig lettet ved at ta en beslutning om at gå over til flaske!

Jeg kunne ikke amme min søn, så gik hurtig over til flaske og jeg blev simpelthen så lettet, og der var en dejlig ro over det når han skulle spise, så blev det igen hyggeligt....

Læge og SP vil jo nok råde dig til at fortsætte med at amme, Men det er dit barn, og dig der bestemmer... Så tager du en beslutning om at gå over til flaske, så skal de bare acceptere det....

Kram fra Louise 18+5

Anmeld

12. november 2009

Jannie Thorup

Jeg skal til 8 ugers tjek imorgen, så han mente ikke der var grund til at optage flere tider, han satte dog ekstra tid af til at se bøllespiren i munden, for hvis der ikke er noget der kan det ikke være svamp. Siger han!

Nå, men så må jeg jo vente til imorgen.

Mine bryster ser ud som de gjorde, sidst han så dem, så jeg håber da ikke jeg får samme besked som sidst. Dog er det en anden læge jeg skal ind til, da han åbenbart ikke udfører 8ugerstjek på kvinder, så jeg skal ind til en kvindelig læge.

Jeg har brug for lidt ro til babserne, så jeg har nu givet Olivia sit andet måltid idag på flaske og så malker jeg ud til hende næste gang hun sover, så kan hun få mit eget når hun vågner næste gang. Så får mine bryster en lille pause, det har de vist brug for.

Jeg håber det går godt hos læge, for jeg vil jo helst amme. Men jeg er også klar til at stoppe hvis det skal blive ved sådan her. Så holder jeg ikke til det i længden.

Anmeld

12. november 2009

Ina33

Hej Jannie

Nu ved jeg ikke hvor gammel dit barn er, og jeg har ej heller læst de øvrige svar til dig.

Jeg vil dog gerne dele ud af min egen erfaring mht. amning.

Jeg havde også afsindigt ondt!!! Det der hjalp mig var følgende: LUFT; LUFT; LUFT så snart jeg havde mulighed for det, så gik jeg rundt med nøgen overkrop. Ammeskaller og uldindlæg hjalp også godt...

Jeg håber det bedste for dig....

Louise

Anmeld

12. november 2009

Rasmine

Hvad med sådan en ammedut?

Sådan en...dims man putter på brystet?

Arj, ved ikke hvad de hedder, men har hørt fra flere de er super.

Anmeld

12. november 2009

SaNiNa

Mebach skriver:

en ammebrik.

den er super god og vi bruger stadig vores

Anmeld

12. november 2009

Jannie Thorup

Mebach skriver:

Dem bruger jeg når det gør ondt. Nogle gange gør det ikke ondt og så bruger jeg dem ikke.

Men når det gør ondt som nu, synes jeg ikke de har nogen effekt. Desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.